"נפעל לקידום תחום ניהול הפרויקטים – ההולך ותופס תאוצה"

"נפעל בנהפוך את העמותה לניהול פרויקטים בישראל לבית חם עבור כלל מנהלי הפרויקטים בארץ", כך אמר אורן שטיינברג, הנשיא הנבחר של העמותה

אורן שטיינברג, הנשיא היוצא של PMI ישראל.

"נפעל במרץ לקידום התחום החשוב הזה, של ניהול פרויקטים – ההולך ותופס תאוצה. נהפוך את העמותה לניהול פרויקטים בישראל לבית חם עבור כלל מנהלי הפרויקטים בישראל", כך אמר אורן שטיינברג, הנשיא הנבחר של העמותה.

שטיינברג דיבר בפתח הכנס השנתי ה-23, של PMI ישראל, העמותה לניהול פרויקטים. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ג'), באולם אירועים LAGO, ראשון לציון, תחת הכותרת "יוצאים מהקופסה – מובילים את השינוי". את הכנס הנחה העיתונאי משה נסטלבאום, והשתתפו בו כאלף מנהלי פרויקטים.

העמותה לניהול פרויקטים בישראל, PMI, אמר שטיינברג, "מהווה כמרכז הידע בתחום ניהול הפרויקטים ומטרת כנס העמותה הנה לשפוך אור על תפקידו החדש של מנהל הפרויקט ומיומנותו הנדרשת, בעולם בו מעגלי הפיתוח מתקצרים יותר ויותר ומתודולוגיות הפיתוח המסורתיות מפנות אט אט את מקומן למתודולוגיות החדשות. משתתפי הכנס ייצאו ממנו עם תובנות חדשות לגבי אופן ניהול הפרויקט העתידי, מיקומו ומיומנותו הנדרשת של מנהל הפרויקט בתהליך החדש, אותן יוכלו לממש בארגון בו הם מועסקים".

צילום ועריכת וידיאו ליטל רובינשטיין

שטיינברג ציין כי "אנו מזמינים את כל מנהלי הפרויקטים לקחת חלק בחיזוקו ומיצובו של מנהל הפרויקט בחברות השונות בישראל ובהעשרת הידע של מנהלי הפרויקטים באחד מהתחומים החשובים ביותר בארגונים בהם מתבצעים פרויקטים מכל סוג שהוא".

שטיינברג סיכם באומרו כי "אתם מוזמנים להיות חלק מהמהפכה, יש הרבה עבודה לעשות".

ד"ר טל אספיר, נשיא PMI ישראל, הצפוי לכהן בתפקידו עד דצמבר השנה, אמר כי "העמותה פועלת עבור חבריה, אני קורא לכם להתנסות באחת מפעילויות העמותה. אנו פה בשביל קהל מנהלי פרויקטים וקידום המקצוע".

קן טומלינסון, מנטור אזורי ב-PMI העולמית. צילום: ניב קנטור

קן טומלינסון, מנטור אזורי ב-PMI העולמית. צילום: ניב קנטור

570 אלף חברים ב-300 סניפים בעולם

קן טומלינסון, מנטור אזורי ב-PMI העולמית, אמר כי לעמותה העולמית יש 570 אלף חברים ב-300 סניפים בעולם ולה 10 אלפים מתנדבים. החזון של העמותה, אמר טומלינסון, "הוא להיות יותר אג'יליים, יותר ממוקדים ויותר מוכווני לקוח". לדבריו, "האסטרטגיה של העמותה היא לספק ערך, לאמץ גישות אג'יליות, להזריק חדשנות, להיות יותר ממוקדי לקוח, יותר בקשר הדוק בין הגורמים. עלינו – העמותה ומנהלי הפרויקטים – לנצל בצורה טובה יותר את הנתונים ופחות לדבר עליהם. כך, נוכל לנהל פרויקטים מבוססי נתונים. עלינו להיות יותר רלוונטיים לשוק".

הוא סיים באומרו כי "יעד נוסף שלנו הוא להיות יותר גלובליים – ולא רק מוכווני ארה"ב. על העמותה לניהול פרויקטים להיות יותר ממוקדת לקוח, להגדיל את התמיכה שלה בחבריה, ולהגיע לעוד קהלים ושווקים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים