סמסונג תשלם דמי רישוי עבור שימוש בקניין הרוחני של AMD

השתיים הכריזו על הסכם שיתוף פעולה רב שנתי חדש בנושא ● המטרה של שתי החברות היא לשלב את הטכנולוגיה שמציעה AMD לשוק הקונסולות במערכות על שבב שסמסונג משלבת בעיקר בטלפונים שלה

הולכת בעקבות אפל. סמסונג. צילום: BigStock

סמסונג ו-AMD הכריזו על הסכם שיתוף פעולה רב שנתי חדש בו חברת הסמארטפונים, שהיא גם יצרנית שבבים לטלפונים, תשלם דמי רישוי עבור שימוש בקניין הרוחני של AMD לייצור שבבים גרפיים.

המטרה של שתי החברות היא לשלב את הטכנולוגיה שמציעה AMD לשוק הקונסולות במערכות על שבב שסמסונג משלבת בעיקר בטלפונים שלה.

מדובר בצעד שמוגדר כמשבש בגלל שני היבטים: אחד הוא הניסיון לסגור את הפער באיכות הגרפית שמציעים כיום הטלפונים לבין זה שמוצע בקונסולות המשחק הפופולריות, והשני הוא שסמסונג, שהסתמכה עד עתה על שבבי ה-Mali הבסיסיים משהו של ARM, רוצה לפתח גם את השבבים הגרפיים בבית, בעצמה.

מוצרים ופתרונות גרפיים פורצי דרך

החשיבות של הגרפיקה בטלפונים המובילים את השוק הולכת וגדלה. לא מעט יצרניות כבר השיקו טלפונים ייעודיים למשחקים, אך אלו מבוססים על שבבים גנריים שהחברות מנסות להוציא מהן את המיטב.

לסמסונג אין עדיין טלפון משחקים מוצהר, אבל ייתכן שהצעד הזה מראה שגם היא מתכוונת לצעוד בנתיב הזה – אך כאמור עם שבב גרפי שבאמת מיועד להרצת משחקים באיכות גבוהה.

"אנחנו מתכוננים לשינויים משבשים בטכנולוגיה כדי לגלות הזדמנויות חדשות, והשותפות שלנו עם AMD תאפשר לנו להביא מוצרים ופתרונות גרפיים פורצי דרך לשוק לטובת היישומים הניידים של המחר", אמר איניופ קאנג, נשיא חטיבת ייצור השבבים של סמסונג

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים