האם מיקרוסופט בדרך לפיתוח מערכת הפעלה חדשה?

ניק פרקר, סגן נשיא תאגידי למכירות לשוק הצרכני בענקית הטכנולוגיה, פרסם פוסט בו התייחס למערכת הפעלה חדשה, מבלי להזכיר את Windows, ועורר סקרנות גדולה

Windows, מערכת ההפעלה של מיקרוסופט. צילום: BigStock

מיקרוסופט רומזת על פיתוח של מערכת הפעלה חדשה. ניק פרקר, סגן נשיא תאגידי למכירות לשוק הצרכני בענקית הטכנולוגיה, פרסם פוסט בו התייחס למערכת הפעלה חדשה, מבלי להזכיר את Windows. לפי פרקר זו צריכה להיות מערכת שמוכנה לעבודה באופן גמיש עם תצורות שונות של מוצרי מחשוב, ועם התקנים מגוונים – הצהרה שיש כבר מי שמקשר לכך שמיקרוסופט הודיעה כי היא שוקלת הוספת מכשירים נוספים לקו מוצרי ה-Surface שלה, כולל אולי בכל זאת טלפון חכם חדש.

פרקר הוסיף שזו צריכה להיות מערכת הפעלה שמאפשרת ועוזרת לקבל חוויה טובה יותר. התכונות המאפשרות, הוא טען, כוללות עדכונים שמתבצעים ברקע באופן חלק מבלי כל הפרעה לעבודה השוטפת, הגנה מקיפה ואיכותית נגד התקפה של כל סוגי הרושעות, ביצועים יציבים וכן חיבור רציף לרשתות WiFi ו-5G.

בתכונות ה-'חוויה' הוא מונה את אותן יכולות שמשפרות את השימוש עצמו במערכת ההפעלה מקישוריות חלקה לענן, דרך בינה מלאכותית שנכנסת לפעולה באופן חכם ועד אינטראקציות שפועלות תוך שימוש במספר חושים .

"מיקרוסופט משקיעה כדי לאפשר חוויות של מערכת הפעלה מודרנית, וכדי לספק חוויות חדשות שמנצלות את היתרונות של ההתקדמות בסיליקון, של מחשבים אישיים רבי עוצמה, של הענן ושל עוצמת הבינה המלאכותית", כתב פרקר.

 

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איתן ארבל

    אולי יש כאן עוד אפשרות : כשוינדוס 10 יצאה, מיקרוסופט אמרו שהיא תהיה מערכת ההפעלה האחרונה, ומאותו רגע יוציאו רק עדכונים. מצד השני, מיקרוסופט אמרו לא מזמן שהם מתעניינים בלינוקס. אולי אפשר שהם באמת לא יבנו מערכת מאפס, אלא לאט לאט יוליכו את המשתמשים שלהם לעבר עדכונים הולכים וגוברים של וינדוס 10 עד להפיכה מלאה שלה כמערכת לינוקס...?

אירועים קרובים