אסוס חוגגת 30 עם מהדורה מיוחדת של טלפון הדגל החדש שלה ומחשב מוזהב

החברה תציע רק 3,000 יחידות של הטלפון ששמו המלא, לרגל החגיגות, יהיה ZenFone 6 Edition ● מציעה גם מחשב נייד במיוחד לחגיגות עם זהב 18 קראט ● וגם: קוואלקום ולנובו הכריזו על מחשב חדש

ZenFone 6 של אסוס. צילום: יח"צ

אסוס, שאפשר לומר שתערוכת Computex היא התערוכה הביתית שלה, חוגגת בימים אלו 30 שנים להקמתה. במסגרת החגיגות הללו הכריזה החברה על מהדורה מיוחדת של טלפון הדגל החדש שלה ZenFone 6 שמיועדת להפוך למהדורת אספנים: החברה תציע רק 3,000 יחידות של הטלפון ששמו המלא, לרגל החגיגות, יהיה ZenFone 6 Edition 30.

הטלפון, שמצויד גם במהדורה הרגילה שלו במצלמה מסתובבת ייחודית, זכה לעיצוב גב בצבע שחור מאט, שלפי החברה מהווה תזכורת לעיצוב של הטלפונים החכמים הראשונים שהציעה החברה. כמו כן תהיה על הגב חריטה מיוחדת עם הלוגו של החגיגות. מעבר לכך תציע אסוס 30 חודשי אחריות עבור הטלפון.

עוד תוספת לה יזכו הרוכשים היא הגדלת זיכרון העבודה ל-12 גיגה-בייט והגדלת זיכרון האחסון ל-512 גיגה-בייט. מעבר לכך החומרה זהה לזו של ZenFone 6 'הרגיל' – מערכת על שבב Snapdragon 855, סוללה מסיבית בנפח עבודה של 5,000mAh עם תמיכה בטעינה מהירה בתקן QC 4.0, מצלמה מתהפכת בגודל 48 מגה-פיקסלים ומסך בגודל 6.4 אינץ' נקי לחלוטין עם הגנה של Gorilla Glass 6.0.

הטלפון הרגיל עולה כ-500 דולרים, כך שאפשר להניח שמי שירצה בטלפון הזה, שעדיין לא ברור מתי יהיה זמין בפועל ומה תהיה עלותו, יצטרך לשלשל לקופה סכום גדול יותר באופן משמעותי.

אבל Computex היא יותר תערוכה של מחשבים, ואסוס ידועה קצת יותר בתחום הזה, וגם כאן היא מציעה מחשב מיוחד לחגיגות 30 השנה: קוראים לו ZenBook Edition 30, וזהו מחשב נייד המצופה עור אמיתי בצבע לבן מבהיק עם גימור זהב 18 קראט על כיסוי המסך, כולל לוגו החגיגות. לטענת החברה, המחשב מיוצר בעבודת יד. המחשב מצויד מעבד Core i7 מההדור השמיני של אינטל, מגיע עם שבב תצוגה MX250 של NVIDIA, ומצויד ב-16 גיגה-בייט זיכרון RAM וכונן SSD. המסך בגודל 13 אינץ', וגם במקרה אין עדיין מידע על תאריך השקה ומחיר.

קוואלקום ולנובו הכריזו בתערוכה על מחשב חדש

קוואלקום ולנובו הכריזו בתערוכה על מחשב חדש שמשלב את שני העולמות, והוא יהיה הראשון שיציע קישוריות סלולרית מהדור החמישי.

המחשב, שזכה לשם Project Limitless, יהיה מבוסס על Snapdragon 8cx, הפלטפורמה החדשה למחשבים ניידים עליה הכריזה קוואלקום לאחרונה, והוא מתכונן לתמוך גם ב-4G. מערכת העל שבב הראשית תהיה מבוססת על ליבות ה-Kryo 495 החדשות של החברה, יחד עם השבב הגרפי המהיר Adreno 680, וכמובן שבב המודם Snapdragon X55 שמאפשר את ההתחברות לרשתות ה-5G. לפי לנובו הסוללה במחשב תציע זמני עבודה המסתכמים אפילו במספר ימים בין טעינה לטעינה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים