"המהפכה הדיגיטלית צריכה להתממש בכל שכבות ה-IT – גם ברישות ובאבטחה"

"כבר ראינו את מימוש המהפכה הדיגיטלית בעולם האפליקטיבי, כשעברנו מאפליקציות מסורתיות למיקרו-שירותים, ובעולם המחשוב במעבר מכוח מחשוב פיסי לתשתיות ענן; כעת, נדרש מהלך דומה גם בשכבת הרישות", אמר אבי יושעי, מנהל טכנולוגיות ראשי אזורי ב-VMware

אבי יושעי, מנהל טכנולוגיות ראשי אזורי ומנהל גוף ההנדסה, VMware. צילום: ניב קנטור

"כבר ראינו את מימוש המהפכה הדיגיטלית בעולם האפליקטיבי, כשעברנו מאפליקציות מסורתיות למיקרו-שירותים, ובעולם המחשוב במעבר מכוח מחשוב פיסי לתשתיות ענן. כעת, נדרש מהלך דומה גם בשכבת הרישות, כי המהפכה הדיגיטלית צריכה להתממש בכל שכבות ה-IT – גם ברישות ובאבטחת מידע", כך אמר אבי יושעי, מנהל טכנולוגיות ראשי אזורי ב-VMware.

יושעי דיבר בכנס VMware- NSX. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ג') באולם East בתל אביב, בהשתתפות 150 לקוחות החברה. את הכנס יושעי אף הנחה.

המהפכה, אמר יושעי, "מתחילה בוירטואליזציה של שכבות אלו, על מנת לייצר קישוריות עם רמה גבוהה של אבטחה לכל סוגי האפליקציות, גם המונוליתיות וגם האפליקציות החדשות – מיקרו-שירותים ואפליקציות בענן".

המענה לאתגר, הסביר יושעי, "הוא במימוש של גישת דטה סנטר מוגדר תוכנה, SDDC. התחלנו בכך לפני שנים רבות, עם מחשוב מוגדר תוכנה, עברנו לאחסון מוגדר תוכנה וכעת אנחנו בעיצומו של המרכיב החשוב ביותר בתפיסה זו – רישות מוגדר תוכנה. את שלוש השכבות הללו יש לעטוף במעטפת אבטחת מידע ולהוסיף לה שכבת ניהול".

וירטואליזציה לכל שכבות ה-IT:

פלטפורמת NSX, אמר, "נותנת יכולת לעשות וירטואליזציה לכל תכונות ויכולות הרשת, ולצרוך אותן כתוכנה. זה מאפשר ליישם את היכולות הללו עבור כל תשתית, לטובת כל אפליקציה – ובכל מקום".

הגרסה החדשה של המוצר, ציין יושעי, "מביאה יכולות אבטחה מתקדמות ברמת האפליקציה, יחד עם ניראות ברמה גבוהה. מה שמתקבל זה יכולות הגנה מתקדמות על קונטיינרים, יכולות רישות והגנה על תשתיות ענן ציבורי כגון AWS ו-AZURE".

התועלות, הסביר, "הן בניהול מרכזי של כל שכבת הרישות ואבטחת המידע, עם יכולות חיבוריות חזקות יותר, אבטחה גם של התווך בין ה'קרקע' והענן, וגם של הנתונים".

בנוסף למוצר NSX, אמר, "יש לנו משפחת מוצרי אבטחה נוספים. לפני כשנתיים רכשה VMware את VeloCloud, שפועלת בעולם SD-WAN בענן, ומאפשרת לארגונים ולספקיות שירות לפרוס קישוריות WAN גמישה ומאובטחת. הרשת של VeloCloud מאפשרת לארגונים חיבוריות בצורה מאובטחת בהנפקה ובתפעול של יישומים רבים, ולעשות זאת באופן אג'ילי, עם יכולות לתת מענה גם בסניפים של ארגונים ובתחנות הקצה. זאת, תוך אספקת אמינות לשירותי ענן, לדטה סנטרים פרטיים וליישומים ארגוניים מבוססי תוכנה כשירות, SaaS. בדרך זו מתקבלת תעבורת נתונים טובה יותר בין הענן והדטה סנטר הפנימי, וביניהם ובין המשתמשים. בדרך זו ניתן להוזיל את עלויות הקווים ולענות טוב יותר על צרכי הלקוחות של הארגון, תוך מתן מענה לאתגרי הרישות והאבטחה של הסניפים המרוחקים. כך, מתקבלת רמה אחידה של תעבורת תקשורת ואבטחת מידע גם בסניפים מרוחקים".

הוא ציין כי "חיברנו את היכולות של VeloCloud לפלטפורמה של VMware NSX . כך, ארגונים יכולים לקבל אוטומציה מקצה לקצה, הפעלה רציפה ומתמשכת של היישומים, עבודה מהירה בין מטה הארגון והסניפים ומעטפת אבטחת מידע מוכללת – מהדטה סנטר לענן ובחזרה".

יושעי סיכם באומרו כי "הטכנולוגיה שלנו מאפשרת וירטואליזציה לכל שכבות ה-IT: מחשוב, אחסון, קישוריות ואבטחת מידע, עם פלטפורמה חכמה, היודעת לנוע על כל תשתיות התקשורת הקיימות. היא עושה זאת בצורה חכמה ומאובטחת, תוך שיפור והעלאת ה-SLA של לקוחות הקצה, אשר צורכים את האפליקציות השונות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים