הלקוחות הפרטיים של אורנג' יחויבו בתשלום עבור שיחות לבירור תעריפי סלולר בחו"ל

המידע עדיין יהיה זמין ללא תשלום באתר האינטרנט של החברה, או באמצעות SMS למוקד הבינלאומי שלה - אך לקוח שיתעקש לקבל את הפרטים בשיחת שירות, יחויב בעלות של 4.50 שקלים ● מפרטנר נמסר, כי "המטרה היא להימנע מאי בהירויות או ממידע חלקי העשוי להימסר במסגרת השיחה הטלפונית"

רבעון מעורב לפרטנר

פרטנר החליטה, כי לקוחות פרטיים של אורנג' שיתקשרו למוקד הבינלאומי כדי לקבל פרטים על עלויות התקשורת הסלולרית במדינות היעד שלהם, יחויבו מעתה בתשלום של 4.50 שקלים בעבור שיחת השירות. ככל הנראה, צעד זה נועד להפחית את העומס על מוקדי השירות של החברה.

במסגרת המדיניות החדשה, נציגי השירות יידעו את הלקוח, כי הוא יכול לקבל את המידע ללא תשלום באתר האינטרנט של אורנג', במענה קולי, או אם ישלח SMS למוקד הבינלאומי של החברה. אם הלקוח עדיין יתעקש לקבל את הפרטים בשיחת שירות, הוא יחויב בתשלום. לקוחות עסקיים ימשיכו לקבל את השירות ללא תשלום, אך הנציגים ידגישו בפניהם, כי הם יכולים לקבל את המידע בערוצים אחרים, כמו אינטרנט ו-SMS.

מפרטנר נמסר, כי "אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מידע מפורט ומורחב בנושאים אלו, 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע – ללא תשלום, באמצעות אתר האינטרנט, ובמערכת מידע קולית (כוכבית 333). המערכות מאפשרות את הדפסת המידע, וכן הצטרפות עצמאית לשירותים. כל זאת נועד כדי להימנע מאי בהירויות או ממידע חלקי העשוי להימסר במסגרת השיחה הטלפונית, ובמטרה לחשוף את הלקוח למקסימום המידע הקיים במערכות האמורות".

תגובות

(5)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מאי

    ליצחק(מס 4) , יש אפשרות להתקשר ל*333 ולשמוע מענה קולי עם תעריפי מדינה ספציפית בחינם, בלי לשלוח SMS, ככה שגם הכשרים וגם אלה שלא יודעם להשתמש במחשב יוכלו ללא עלות לשמוע הכל.

  2. יצחק

    מה עם אנשים שלא יודעים מזה אינטרנט ? מה לגבי הטלפונים הכשרים (ללא אפשרות SMS) ? מה עם אנשים שאינם יודעים לשלוח SMS (כמו אבא שלי) ? כל הכבוד לאורנג', שמצאה עוד לקחת להרוויח כסף מהלקוחות.

  3. נעמה

    א' צודק במאה אחוז. החברה אומרת, ש"כל זאת נועד כדי להימנע מאי בהירויות או ממידע חלקי העשוי להימסר במסגרת השיחה הטלפונית"... חחח - זה אומר, שלא רק שהלקוחות מקבלים מידע חלקי או שגוי בשיחת טלפון, אלא שגם גובים על השיחה הזאת תשלום... קצת חוצפה, לא?

  4. א

    אם התירוצים היו סיבות אמיתיות המדיניות הייתה חלה גם על לקוחות עסקיים.

  5. הצופה

    הקיצוצים ממשיכים באורנג' - חברים הגיע הזמן לנטוש את הכתומים - הם הפסיקו להתאמץ עבורנו!

אירועים קרובים