האם ספוטיפיי בדרך להיות גם יצרנית חומרה?

ענקית שירותי הזרמת המוסיקה אישרה שהיא בודקת התקן חומרה חדש שמיועד לשימוש ברכב ומטרתו תהיה לאפשר את החיבור לשירות גם במהלך נסיעה

Car Thing, של ספוטיפיי. צילום: ספוטיפיי

האם ספוטיפיי תבצע בקרוב צעד שיעביר אותה גם לצד של יצרנית חומרה? החברה אישרה שהיא בודקת בימים אלו התקן חומרה חדש שמיועד לשימוש ברכב ומטרתו תהיה לאפשר את החיבור לשירות הזרמת המוזיקה הפופולרי גם במהלך נסיעה.

ההתקן, למרות שכבר זכה לשם Car Thing, נמצא בשלבי בדיקה ולא ניתן עדיין לרכישה בשוק, אך לפי החברה בכוונתה לספק יחידות מבחן למספר נבחר של מנויי פרמיום בארצות הברית.

בינתיים כל מה שהחברה סיפרה עליו בפועל, מעבר לכך שסיפקה אישור על הפיתוח הוא ש-"מדובר בהתקן בשליטה קולית שמספק גישה למוזיקה ולפודקאסטים".

ספוטיפיי

ספוטיפיי

צפוייה לספק את יחידות המבחן כבר בשבועות הקרובים

לפי דיווחים ברשת, ספוטיפיי צפוייה לספק את יחידות המבחן כבר בשבועות הקרובים.

כמו כן, לפי החברה, "אמריקנים מבלים 70 מיליארד שעות בהאזנה למוזיקה מאחורי ההגה בכל שנה. זה הרבה מאוד זמן לבלות בדרכים. מכיוון שכך משנה מאוד מה אתם עושים – ולמה אתם מאזינים – במטרה לעזור לכם להעביר את השעות הארוכות הללו. זו הסיבה שאנו רוצים ללמוד על הרגלי והעדפות ההאזנה של האנשים במטרה ליצור חוויות חסרות תקדים עבור כל המשתמשים שלנו", נכתב בהצהרה שהחברה פרסמה, מה שגם רומז שההתקן החדש יאסוף ככל הנראה מידע על הרגלי השימוש של הבוחנים, לפחות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים