איזו פאדיחה עשתה Google Fi ומי שילם על כך?

הרשת הסלולרית של גוגל חוגגת ארבע שנים להשקתה ולרגל האירוע הציעה מכשירי פיקסל חדשים בחצי מחיר ללקוחות ● אבל במקום לחייב אותם בסכום אחרי ההנחה ובפריסה על פני 24 תשלומים הנחיתה החברה על הרוכשים את מלוא העלות החודש ● צוות Google Fi הבטיח שהעניין בטיפול

Google Fi. צילום: BigStock

Google Fi – רשת הסלולר הווירטואלית של גוגל, (לשעבר Project Fi) – ידועה ככזו הפועלת על בסיס מודל תשלום לא שגרתי, שבו המשתמשים משלמים בדיוק על כמות המידע שצרכו. החברה גם מאפשרת רכישת ניידים בתשלומים מאוד נוחים. אבל הבטחות לחוד ומציאות לחוד.

כחלק מציון חגיגות יום הולדתה הרביעי של Google Fi מבית גוגל הציעה הענקית ללקוחותיה 50 אחוזי הנחה על רכישת הסמארטפונים Pixel 3 ו-Pixel 3 XL שלה. אלא שבפועל הרוכשים חויבו בתשלום הסכום המלא. ומיד.

במקום 21 דולר – 5 דולר

זירת המכירות של Google Fi שונה מה-Google Store בכך שהיא מאפשרת לקונים לשלם את עלות הטלפונים שנמכרים בה ב-24 תשלומים חודשיים בלי ריבית (לאחר בדיקת אשראי). אבל מה שקרה הפעם הוא פאדיחה רצינית, משום שבמקום התשלום החלקי של המכשיר החדש לחודש מאי, המשתמשים חויבו במחיר המלא של הנייד שרכשו, ואפילו בלי ההנחה הגדולה שעליה הצהירה גוגל.

פיקסל 3 XL עולה בחנות כ-500 דולר, ויש גם מכשירים יקרים יותר מהסדרה, כך שכרגע קיימים לקוחות שרכשו מכשיר חדש מ-fi.google.com – כנראה אפילו לא מעטים, בזכות המבצע המדובר – שניצבים בפני חיוב של המחיר המלא, סכום שממש לא התכוננו לו.

על פי דיווח באתר 9to5google, פורום העזרה של Google Fi אישר כי "הבעיה מוכרת", במוצאי שבת. בפורום נכתב כי צוות Google Fi "מודע לבעיה ועובד באופן פעיל על תיקונה", וכן התחייבו נציגי השירות להודיע לרוכשים מה יהיו הצעדים שינקטו "ברגע שמידע נוסף יהיה זמין".

עם זאת, לפי אתר אנדרואיד פוליס, לקוחות רבים שרכשו את המכשירים נידיים דרך Google Fi טוענים כי בכלל לא קיבלו כל הודעה מטעם גוגל על שגיאת החיוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים