גוגל מרחיבה את Project Fi

המהלך נעשה לאחר שהענקית חתמה על הסכם עם ספקית הסלולר Three ● הדבר יגביר את מהירות החיבור לאינטרנט תחת Fi עד פי עשרה, לעומת המצב ששרר עד עתה

מתרחב. Project Fi

גוגל (Google) מרחיבה את Project Fi, וזאת לאחר שחתמה הסכם עם ספקית הסלולר הענקית Three, לה יש נוכחות מובילה במספר מדינות ברחבי העולם, כולל האי הבריטי, שבדיה, הונג קונג, שבדיה ועוד.

לפי גוגל, השימוש ב-Three יגביר את מהירות החיבור לאינטרנט תחת Fi עד פי עשרה לעומת המצב ששרר עד עתה, בעת שמנויי Fi רצו לגלוש באינטרנט מחוץ לגבולות ארצות הברית.

גוגל כבר מפעילה את הפרויקט ביותר מ-135 מדינות ברחבי העולם, כשעלויות הגלישה מחו"ל זהות לאלו שבארצות הברית ועומדות על 10 דולר לג'יגה-בייט נתונים. עם זאת, עד עתה הייתה הגלישה מוגבלת למהירות דור שלישי מבחינה בינלאומית.

מבטלת מגבלות

יחד עם ההודעה על החתימה על ההסכם עם Three, מסרה גוגל שביטלה את מגבלת המהירות הזו.

"המשתמשים יקבלו את מהירות החיבור הגבוהה ביותר בכל רשת נתונה, המהירויות אינן מוגבלות. בחלק מהמקרים זה יהיה חיבור LTE, במקומות אחרים זה יהיה רשתות 3G (בתלות בהסכמי הנדידה). במדינות שונות תהיינה מהירויות שונות, וזו הסיבה שקבענו טווח", מסרה החברה.

ההודעה הזו מגיעה כחודש לאחר שגוגל הודיעה שהיא מוסיפה את US Cellular כספקית שלישית לבחירה בארצות הברית. במקביל היא הודיעה שבמהלך השבוע הקרוב היא תמכור את ה-Nexus 6P שלה בהנחה של 150 דולר עבור מי שיפעיל אותו תחת Project Fi.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים