מיהם הארגונים שהצטיינו בדיגיטל?

שבעה ארגונים זכו באותות הערכה לאור יישום של טרנספורמציה דיגיטלית וחדשנות עסקית בישראל ● אותות ההערכה ניתנו במסגרת כנס Best Digital Awards 2019

צוות השופטות, מימין: טוני כהן סמנכ"לית שיווק ודיגיטל, מכבי שירותי בריאות, טניה טלמון סמנכ"לית דיגיטל, דטה ופיתוח עסקי, ישראכרט, רונית פטר, סמנכ"לית פיתוח מוצרים וחדשנות, מימון ישיר, דינה נבות סמנכ"לית ומנהלת חטיבת שיווק ופיתוח עסקי, בנק מזרחי-טפחות, ליאת דין-טולדנו, סמנכ"לית דיגיטל, דטה וחדשנות, שטראוס אסטרטגיה.צילום: ניב קנטור

שבעה ארגונים זכו היום (ב') באותות הערכה לאור יישום יוצא דופן באיכותו של טרנספורמציה דיגיטלית וחדשנות עסקית בישראל.

אותות ההערכה ניתנו במסגרת כנס Best Digital Awards 2019. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים ובשיתוף שטראוס אסטרטגיה, נערך במשרדי אמזון בתל אביב, בהשתתפות מנכ"לי ארגונים מובילים במשק, סמנכ"לי חדשנות בארגונים ומנמ"רים. את הכנס הנחה פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים. המייחד את חבר השופטים היה שכולן היו נשים שופטות.

אות ההערכה על הישגים ביישום טרנספורמציה דיגיטלית הוענק ללילך אשר-טופילסקי מנכ"לית קבוצת דיסקונט ולאריק פרישמן, סמנכ"ל דיגיטל ודטה בדיסקונט. האות ניתן על "הובלת מהלך אסטרטגי רוחבי, מורכב ומאתגר – ליישום טרנספורמציה דיגיטלית בעולמות תוכן מגוונים, בתוך הארגון ומול הלקוחות. מהלך היישום הוביל למימוש חווית לקוח יוצאת דופן באיכותה, חדשנות עסקית-תהליכית וכן התייעלות מבוססת נתונים. זאת, על בסיס תשתיות ארגוניות וטכנולוגיות מתקדמות ביותר.

פרישמן, מנהיג ויזם המחובר לאסטרטגיה העסקית של הבנק, הוביל, יחד עם צוות ההנהלה, פעילות מרשימה מאוד, מבוססת תרומה עסקית ברורה וחדה, בזכותה הפך בנק דיסקונט לארגון מוביל בדיגיטל ובחדשנות, המתורגמים לתוצאות עסקיות מובהקות".

מימין: אבנר שטראוס, אריק פרישמן, סמנכ''ל דיגיטל ודטה, בנק דיסקונט, פלי הנמר, מנהיג אנשים ומחשבים. צילום: ניב קנטור

מימין: אבנר שטראוס, אריק פרישמן, סמנכ"ל דיגיטל ודטה, בנק דיסקונט, פלי הנמר, מנהיג אנשים ומחשבים. צילום: ניב קנטור

אות ההערכה על הישגים ביישום טרנספורמציה דיגיטלית הוענק ליואב מנור, יו"ר הראל המשמר מחשבים מקבוצת הראל ביטוח ופיננסים, ולאייל אפרת, מנכ"ל הראל המשמר מחשבים. האות ניתן על "הובלת מהלך איכותי ומורכב ביותר לדיגיטציה של תהליכים עסקיים, בדגש על חווית לקוח חסרת תקדים בעולם הביטוח, בארץ ובעולם, ובהתבסס על תפיסה עסקית-תהליכית, הרואה בלקוח ובשותפים נכס אמתי. אפרת, מנהל אמיץ המחובר לחזון הארגוני, בעל ראייה רחבה ומעמיקה של הבנת לקוח, הוביל יחד עם צוות ההנהלה מהלך מימוש ופיתוח הדרגתי ומתודולוגי, מונחה יעדים ומדידה, בהתבסס על תהליכי עומק מוכווני דאטה. הוא היה מעורב אישית בהובלת המימוש, והצליח לרתום את מובילי החברה ואת הארגון כולו למהלכים פורצי דרך".

אות ההערכה על הישגים ביישום טרנספורמציה דיגיטלית הוענק לרונן זוהר, מנכ"ל שטראוס מים, ולכרמלה אבנר, סמנכ"לית טרנספורמציה עסקית בשטראוס מים. האות ניתן "על הובלה וביצוע של מסע דיגיטלי מחושב וחכם, מבוסס תפיסות עסקיות ברורות וממוקדות, שהביא לשינוי ארגוני במעלה ראשונה ולתרומה עסקית ברורה לשטראוס מים. אבנר וצוות ההנהלה הובילו מהלך אסטרטגי עמוק ומורכב, המחובר לראיה העסקית ארוכת הטווח של החברה, שבבסיסו יישום טרנספורמציה משמעותית, על ידי מעבר לחדשנות דיגיטלית מהותית ויוצאת דופן בחוויית ובצרכי הלקוח".

אות ההערכה על הישגים ביישום טרנספורמציה דיגיטלית הוענק לפרופ' שוקי שמר, יו"ר אסותא מרכזים רפואיים, ולמרב טואף-קרוק, מנהלת פיתוח דיגיטל באסותא. האות הוענק "על יוזמה פרואקטיבית, תפיסה פרגמטית, מנהיגות וגישה חסרות פשרות למימושו של חזון עסקי-דיגיטלי מוביל בעולם הבריאות. זאת, תוך התמודדות עם מערכת מאתגרת, הדורשת שינוי תפיסות מיושנות ושמרניות, לצד יישום מתודה ניהולית חדשנית וארכיטקטורה יישומית-טכנולוגית פורצת דרך".

אות ההערכה על הישגים ביישום טרנספורמציה דיגיטלית הוענק לרן גוראון, מנכ"ל yes ולדורון פלח, סמנכ"ל מערכות מידע בחברת הלוויין. האות ניתן "על תכנון ויישום מהלך עסקי-דיגיטלי פורץ דרך בעולם התקשורת, מונחה התייעלות תפעולית הכרחית ומימוש תפיסה עסקית מוכוונת חווית לקוח מנצחת. היה זה פרויקט רחב ואמיץ, המבוסס על חדשנות יוצאת מגדר הרגיל. פלח, יחד עם צוות ההנהלה, הוביל עבודה איכותית, עמוקה ומשמעותית ביותר לארגון במגוון צירים, תוך מימוש טרנספורמציה עסקית ודיגיטלית פורצת דרך".

אות הערכה על הישגים ביישום טרנספורמציה דיגיטלית הוענק לדני שביט, מנכ"ל קבוצת לובינסקי, ולשמעונה נווה, סמנכ"לית מערכות מידע ודיגיטל בלובינסקי.

האות ניתן על תכנון ויישום טרנספורמציה אמיתית, עסקית ודיגיטלית, עמוקה ועקבית, כנגד כל האתגרים בתעשיית הרכב המסורתית. נווה וצוות ההנהלה הובילו בארגון תהליך טרנספורמציה רוחבי, שכלל מעגלים קריטיים: לקוח, ארגון, מערכות ונתונים. זה נעשה על בסיס עבודה נכונה, מתודית ומשמעותית, המטפלת בעסקי הליבה – וזאת, עד לכדי מהפיכה של ממש בעולם מסורתי, קשה ומורכב".

אות הוקרה מיוחד הוענק ל-Nespresso על פיתוח ואתר אפליקציה, המאפשרת ללקוחות מועדון החברה לבצע רכישות בערוצי מכירה מגוונים יותר, הכוללים גם את הדסקטופ והמובייל. האתר הוא פרי פיתוח ישראלי, והשתתפו בפיתוחו צוותים של חטיבת האונליין של Nespresso בשיתוף מטריקס דיגיטל וצוותים של חטיבת הסחר האלקטרוני ממטה החברה בשוויץ.

את השיפוט ערכו שבע שופטות בראשן עמדה ליאת דין-טולדנו, יו"ר ועדת הבחירה – סמנכ"לית דיגיטל, דטה וחדשנות בשטראוס אסטרטגיה. בצוות השופטות היו: דינה נבות, סמנכ"לית ומנהלת חטיבת שיווק ופיתוח עסקי בבנק מזרחי-טפחות; טניה טלמון סמנכ"לית דיגיטל, דטה ופיתוח עסקי בישראכרט; טוני כהן, סמנכ"לית שיווק ודיגיטל במכבי שירותי בריאות; אורלי שטרן יצחקי, סמנכ"לית דיגיטל וחדשנות במנורה מבטחים; רונית פטר, סמנכ"לית פיתוח מוצרים וחדשנות במימון ישיר, דפנה גוטשלק, סמנכ"לית שיווק ודיגיטל באמדוקס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים