האם אפל ואופרה ווינפרי יצליחו להפתיע אותנו?

הענקית תקיים אירוע בקמפוס שלה בקופרטינו בסוף החודש: מה היא צפויה להציג?

השבוע - עוד השקה של אפל? צילום אילוסטרציה: BigStock

לפני מספר ימים הפיצה אפל הזמנות לאירוע שהיא תקיים ב-25 במרץ בתיאטרון סטיב ג'ובס בקמפוס שלה בקופרטינו, תחת הכותרת: "It’s show time". הפרטים על האירוע כבר דלפו בחודש שעבר, וההערכה היא שהאירוע יתמקד בשירות החדש שאפל צפויה להשיק, של חדשות ושירותי וידיאו בשיתוף עם ידוענים כמו אופרה ווינפרי ושחקנים מפורסמים שיגיעו לאירוע.

לפי ההערכות, האירוע ייוחד לשני שירותים שאפל עומדת להשיק. בשנה שעברה רכשה אפל את שירות Texture לחדשות מערוצים שונים, שצפוי להיות משולב לתוך שירות Apple News כהרחבה בתשלום לתוכן המוצע באפליקציה. בנוסף, לפי הדיווחים בנתה אפל שירות וידיאו בתשלום, שלפי הידיעות יתחרה בנטפליקס ובהולו ויציע תוכן מקורי לצד ספקיות תוכן VOD של תחנות טלוויזיה. הדיווחים מדברים גם על שירות משחקים.

תשיק את התקן AirPower?

מאחר שנדיר כי אפל לא תדווח באירוע על שום מוצר חומרה, מעריכים כי אפל תנצל את האירוע להציג תמיכה בשירות iTunes בדגמי 2018 ו-2019 של מכשירי הטלוויזיה הפופולריים, לאחר שבאחרונה החברה יצרה שיתופי פעולה עם יצרניות טלוויזיות, ואולי אף תמיכה רחבה גם במכשירי אנדרואיד. לפי שמועות נוספות, ייתכן שאפל גם עובדת על התקן Apple TV dongle קטן וזול, שיהיה אלטרנטיבה למכשיר Apple TV שלה.

עוד מפורסמים דיווחים על כך שייתכן כי באירוע תציג אפל חומרה הקשורה לשירותים החדשים שתציע, כמו גירסאות חדשות של מכשירי iPad – בהם iPad מדור שביעי, iPad Mini מדור חמישי ואולי גם דגם שלישי גדול יותר – שקיבלו כולם כבר אישור רגולטורי בארה"ב. לפי הדיווחים, גם מכשיר iPod Touch מדור שביעי הופיע בגירסאות הבטא של iOS.

עוד הערכות מדברות על כך שאפל תשיק את התקן AirPower – לטעינה אלחוטית של כמה מכשירים, מוצר שהציגה ב-2017 עם צפי להשקה ב-2018, ואולי גם דור שני של אוזניות AirPods, שאולי יכללו מארז חדש לטעינה אלחוטית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים