מנכ"ל אריקסון: "צרכנים וארגונים ממתינים ל-5G"

"על פי המחקרים שלנו, שליש ממשתמשי הטלפונים החכמים בעולם יעברו לספק תקשורת המציע קישוריות בדור החדש מיד או תוך חצי שנה מההשקה", אמר נשיא ומנכ"ל אריקסון, ברויה אקהולם

מחכים ל-5G? אילוסטרציה: BigStock

תערוכת MWC 2019 תיזכר ככל הנראה כתערוכה בה ה-5G כבר היה כמעט מציאותי, עם טעם וריח שכבר כולם יכולים להרגיש היטב. זה כמובן לא מסתכם רק בשורה של טלפונים שמציעים תמיכה ב-5G, אלא מתחיל למעשה בתשתיות שנפרשות לשם כך בכל רחבי העולם.

אחת החברות העסוקות בתחום היא כנראה אריקסון שלפי הנשיא והמנכ"ל שלה, ברויה אקהולם, היא כבר נמצאת בתהליך פריסה של רשתות 5G בארצות הברית, אירופה, אסיה ואוסטרליה. הוא גם סיפר שהחברה למעשה כבר מתכוננת בפריסות שלה לדור החמישי מאז 2015, ובמקומות בהם הפריסה כבר מוכנה, מדובר בצורך בעדכון תוכנה בלבד כדי להתחיל לספק רשתות תפעוליות בדור הסלולארי החדש – וזה יקרה עוד השנה.

"חתמנו על עסקאות 5G עם 10 ספקי שירותים סלולריים, כמו גם על 42 מזכרי הבנות נוספים. צרכנים וארגונים ממתינים ל-5G. על פי המחקרים שלנו שליש ממשתמשי הטלפונים החכמים בעולם יעברו לספק תקשורת המציע קישוריות בדור החדש מיד או תוך חצי שנה מההשקה. ארצות הברית ואסיה מובילות בפיתוחי 5G", אמר אקהולם.

עוד הוא הוסיף כי הדור החמישי יתקבל בברכה בידי השוק הצרכני מכיוון שהוא יספק פס רחב מאוד להעברת תכנים איכותיים במהירות, אבל הוא יהיה חשוב מאוד גם לתעשייה. לדבריו, החברה כבר חתמה על שיתופי פעולה בתחומי הרובוטיקה הניידת ורכבים חשמליים ואוטונומיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים