גוגל רכשה חברת סטרט-אפ שמציעה תוסף לחבילת אופיס; היקף העסקה: כ-25 מיליון דולרים

הרכישה של DocVerse תאפשר לענקית החיפוש להציע עבודה משותפת ביישומי אופיס במתכונת של מיחשוב ענן ● ג'ונתן רושל, מנהל מוצר ב-Google Apps: "אין להסיק מהעסקה שגוגל עוברת לטכנולוגיות של מיקרוסופט. הכוונה היא לגשר בין עולם האופיס לעולם מיחשוב הענן"

גוגל (Google) הודיעה, כי רכשה את DocVerse, חברת סטרט-אפ שהקימו ב-2007 שני מהנדסים שעבדו בעבר במיקרוסופט (Microsoft). תנאי העסקה לא פורסמו, אך על פי ידיעה שהופיעה בוול-סטריט ג'ורנל (Wall-Street Journal), שילמה גוגל כ-25 מיליון דולרים תמורת החברה.

DocVerse מציעה תוסף שמאפשר עבודה משותפת, במתכונת של מיחשוב ענן, על מסמכי וורד (Word), מצגות פאואר-פוינט (PowerPoint) וגיליונות אקסל (Excel). כך, יכולים משתמשי אופיס (Office) ליהנות מעבודה משותפת, דוגמת זו שממנה נהנים המשתמשים ביישומי Google Apps.

עם זאת, ג'ונתן רושל, מנהל מוצר ב-Google Apps, הדגיש, כי אין להסיק מהעסקה שגוגל עוברת לטכנולוגיות של מיקרוסופט; לדבריו, הכוונה היא לגשר בין עולם האופיס לעולם מיחשוב הענן. על פי DocVerse, כ-600 מיליון בני אדם משתמשים ביישומי אופיס ברחבי העולם – וגם לגוגל ברור שלא ניתן להעביר את כולם ליישומים שלה בן לילה.

"אנו רואים בעסקה השקעה נוספת במיחשוב ענן, ולא השקעה ביישומים שולחניים", אמר רושל בריאיון טלפוני. "מבחינתנו, אנו מבקשים לסייע לעבודה משותפת בכל תצורה שהמשתמשים מכירים – גיליונות אלקטרוניים, מסמכים ומצגות. מאחר ומבקשים מאיתנו לסייע במעבר למיחשוב ענן, איננו משקיעים ביישומים שולחניים – אלא במעבר מכלים ישנים לדרכים מתקדמות יותר ליצירת תכנים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים