אייסר: שני מחשבי 'הכל כלול' שולחניים חדשים

מבוססים על מערכת ההפעלה למחשבים אישיים Chrome OS של גוגל ● בשני המחשבים מאפשרת הענקית להתקין אפליקציות אנדרואיד ישירות מ-Google Play

החדש של אייסר. צילום: יח"צ

אייסר הכריזה בימים אלו על שני מחשבי 'הכל כלול' שולחניים חדשים. המחשבים החדשים מבוססים על מערכת ההפעלה למחשבים אישיים Chrome OS של גוגל, והם ייחודיים במידה רבה מכיוון שהם מיועדים בראש ובראשונה לשימושים עסקיים בידי החברה שנחשבת, בפועל, לאחת היצרניות הגדולות בשוק המסוים של מוצרי Chrome OS.

אייסר השיקה מחשב דומה ראשון לפני שנתיים, כך שמדובר במידה רבה במחשבי נישה שרק מתחזקת לאור העובדה כי מדובר במחשבים שמיועדים לשימוש במרחבי היוועדות ובחדרי ישיבות קטנים עד בינוניים, ובמיוחד Chromebase for Meetings 24V2. מחשב זה, כמו גם אחיו, מצויד במסך בגודל 24 אינץ' ברזולוציית FHD והמטרה שלו היא בעיקר לשמש ככלי לביצוע שיחות ועידות מבוססות וידאו, אם בחדרי ישיבות וגם משולחנו של מנהל כזה או אחר.

המערכת תומכת ב-25 מתקשרים בגרסה הבסיסית שלה, בה התקשורת מתנהלת באמצעות Hangouts Meet, ויכולה לתמוך גם בעד 100 מתקשרים עבור ארגונים המנויים ל-G Suite Enterprise.

המחשב מצויד, בהתאם לכך, במצלמת רשת באבחנה של 5 מגה-פיקסל בזווית רחבה, וכן בזוג מיקרופונים רגישים כדי לקלוט את כל המשתתפים בפגישות וידאו קטנות.
Chromebase for Meetings 24V2 מבוסס על המעבד Core i7-8550U של אינטל (Intel), והוא מצויד ב-4 גיגה-בייט זיכרון RAM וכרטיס SSD בנפח של 32 גיגה-בייט.

Chromebase 24I2 מיועד לשימושים עסקיים כוללים יותר, ובגרסת מסך המגע שלו הוא יכול לשמש גם כפלטפורמה לקיוסק מידע, תשלומים בחנויות קמעונאיות וגם ככדי לספק נתונים כאלה או אחרים בלובי של מלון. הוא מגיע עם מרחב של אפשרויות מעבדים מהדור השמיני של אינטל, זיכרון RAM בנפח של עד 8 גיגה-בייט וזיכרון אחסון בנפח של עד 128 גיגה-בייט.

בשני המחשבים מאפשרת גוגל להתקין אפליקציות אנדרואיד ישירות מ-Google Play.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים