משרד האוצר פרסם מכרז הדרכה והטמעה עבור הוראות תכ"ם החדשות; ההיקף: מאות אלפי ש'

הוראות תכנון הכספים והמשק החדשות הן ספר העבודה הראשי, שמחייב את כל החשבים והמנהלים בממשלה ● גורם מקצועי העריך בפני אנשים ומחשבים, כי מדובר במכרז אסטרטגי, בו עשויות להתעניין מטריקס, נס טכנולוגיות, כלנית, מלם-תים וחברות אחרות המתמחות בהטמעה ובהדרכה

מינהל הרכש במשרד האוצר פרסם מכרז הטמעה והדרכה עבור הוראות תכנון הכספים והמשק (התכ"ם) החדשות לכל משרדי הממשלה והגופים הסמוכים. גורם מקצועי העריך בפני אנשים ומחשבים, כי מדובר במכרז בהיקף מאות אלפי שקלים, המהווה מכרז אסטרטגי ביותר לחברות אינטרגציה וייעוץ גדולות. כך, העריך אותו גורם, עשויות להתעניין במכרז מטריקס, נס טכנולוגיות (Ness), כלנית, מלם-תים וחברות אחרות המתמחות בהטמעה ובהדרכה. המועד האחרון להגשת מועמדות למכרז הוא ה-25 באפריל.

הוראות התכ"ם הן ספר העבודה הראשי, שמחייב את כל החשבים והמנהלים בממשלה. הספר כולל 15 סעיפים מרכזיים, וביניהם הנחיות למכרזים, הנחיות לביצוע פעולות חשבונאיות, ניהול נכון של נושא התקשורת ומערכות המידע, ניהול תקציבי תמיכה ושכר ועוד.

הוראות התכ"ם נכתבו מחדש בשלוש השנים האחרונות, לאחר שלא רועננו במשך שנים רבות. כעת נולד צורך להטמיע את הנהלים החדשים, שבאופן טבעי משפיעים רבות על מערכות המיחשוב והמידע שבמשרדי הממשלה.

על פי הוראות המכרז שפרסם החשב הכללי לפני ימים אחדים, הזוכה במכרז יהיה אחראי גם על העדכון שוטף של ההוראות – פעולה שנעשתה עד כה על ידי אנשי האוצר. החוזה עם הזוכה במכרז ייחתם לשנה, עם אופציה להארכה. למכרז רשאיות לגשת חברות שביצעו לפחות שני פרויקטים דומים בחמש השנים האחרונות. תנאי נוסף הוא ביצוע של 1,500 שעות הדרכה בשנה בכל אחת משלוש השנים האחרונות. במכרז צוין עוד, כי העובדים שיועסקו מטעם הקבלן הזוכה, צריכים להיות ברמה גבוהה, בעלי תואר אקדמי רלבנטי ומועסקים בחברה הזוכה לפחות שנה. על המחזור הכספי של הניגש למכרז להיות לפחות מיליון שקלים בשנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים