תים הטמיעה במימון ישיר פתרון של סימנטק לגלישה מאובטחת

הפרויקט החל במאי השנה והסתיים בימי אלה ● היקפו הכספי עומד על כחצי מיליון שקלים

טל מצרי, מנהל מחלקת תשתיות במימון ישיר. צילום: מולי נעים

תים תוכנה מקבוצת מלם תים הטמיעה פתרון לגלישה מאובטחת של סימנטק במימון ישיר. הפרויקט החל במאי השנה והסתיים בימי אלה. היקפו הכספי עומד על כחצי מיליון שקלים.

הפתרון, Symantec Web Isolation, מבוסס Fireglass הישראלית שנרכשה על ידי ענקית אבטחת המידע, מאפשר גלישה של המשתמשים אל רשת האינטרנט בצורה מאובטחת ומבוקרת, תוך שמירה על רמת ביצועים גבוהה.

הפתרון מספק גלישה מאובטחת עבור 500 משתמשים, עובדי החברה, וכן עונה לרגולציה הדורשת את הפרדת רשת האינטרנט מהרשת הארגונית.

בנוסף, הפתרון מספק בידוד מלא בין הרשת הארגונית לרשת האינטרנט (Air-Gap), בלא צורך בשרתי טרמינל של מיקרוסופט או סיטריקס. הוא מאפשר חווית גלישה טבעית לצד תמיכה בכל הדפדפנים הנפוצים. הפתרון, המבוסס על תשתית לינוקס, מוצע כמכשיר וירטואלי (Virtual Appliance) המיושם ברשת הארגונית או בענן ואיננו מצריך התקנה כלשהי בתחנות הקצה. ארכיטקטורת הפתרון מאפשרת גלישה באיכות וביצועים גבוהים, רמת אבטחה גבוהה וניהול פשוט ויעיל מצד הארגון, תוך חסכון בעלויות התשתית הנדרשת.

נורית הורוביץ, מנהלת תים תוכנה. צילום: יח"צ

נורית הורוביץ, מנהלת תים תוכנה. צילום: יח"צ

"יכולת בקרה מתקדמת ואיכותית"

מימון ישיר היא חברת אשראי צרכני מקבוצת ביטוח ישיר, המעניקה הלוואות לכל מטרה. היא מעניקה הלוואות פרטיות לרכישת רכב, לרכישת מוצרים בבתי עסק בפריסת תשלומים רחבה ולמטרות נוספות – בהיקף פעילות של מיליארדי שקלים בשנה. חלק ניכר מהלוואותיה מתבצע באמצעים דיגיטליים.

לדברי טל מצרי, מנהל מחלקת תשתיות במימון ישיר: "אנו משקיעים משאבים רבים בהיבטי אבטחת מידע. חיפשנו פתרון המאפשר גלישה של המשתמשים אל רשת האינטרנט בצורה מאובטחת ומבוקרת, אך גם שהטמעת מערכת שכזו לא תשפיע על עבודת המשתמשים לרעה, כפי שמשפיעות מערכות גלישה מאובטחת מסורתיות. הפתרון שהוטמע מאפשר לנו להגביר באופן משמעותי את רמת אבטחת המידע בארגון ויחד עם זאת לאפשר למשתמשים גישה נרחבת יותר אל שירותים נוספים, תוך שמירה על רמת ביצועים גבוהה".

לדברי נורית הורוביץ, מנהלת חטיבת התוכנה במלם תים, "הפתרון מציע יכולת בקרה מתקדמת ואיכותית ומאפשר למימון ישיר לספק חווית גלישה מצויינת, תוך רמת אבטחה גבוהה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים