נדב ארגמן, ראש השב"כ: "אנחנו מאמינים בעוצמת תעשיית הטכנולוגיה הישראלית"

ארגמן דיבר בפתיחת המחזור השני של תכנית האינקובציה של הארגון לסטארט-אפים ● המחזור הנוכחי יתמקד במיזמים טכנולוגיים בתחומים שונים לצד AI כגון פינטק, הגנת הסייבר ורובוטיקה ליזמים בתחילת דרכם, בעלי הוכחת היתכנות טכנולוגית ושאינם מכוונים בהכרח לשוק הביטחוני

מימין: נמרוד כהן, שותף מנהל ב-TAU Ventures; נדב ארגמן, ראש השב"כ; שירה גל, מנהלת תכנית האינקובציה; ויערה בנבנישתי, מנהלת שיווק ואופרציה - שתיהן מ-TAU Ventures. צילום: יח"צ

"אנחנו מאמינים בעוצמתה של תעשיית הטכנולוגיה הישראלית, ביזמים, ביכולות יוצאות הדופן ובתוצרים אשר יש להם, כבר היום השפעה על יכולותיו של השב"כ ועשייתו למען ביטחון המדינה", כך אמר נדב ארגמן, ראש השב"כ.

ארגמן דיבר על רקע פתיחת המחזור השני של תוכנית האינקובציה The Xcelerator – של השב"כ וקרן ההון-סיכון TAU Ventures מייסודה של אוניברסיטת תל אביב.

לדברי ראש השב"כ, "בעקבות הצלחת המחזור הראשון של התכנית, החלטנו להעמיק את שיתוף הפעולה עם טאו ונצ'רס, על מנת להיחשף לטכנולוגיות נוספות במגזרי תעשייה שונים". על פי ארגמן, "במחזור הראשון הודענו שאנו מחפשים טכנולוגיות בתחום הבינה המלאכותית, AI, כעת אנו מתכוונים להרחיב את מנעד הטכנולוגיות לתחומים נוספים". הוא סיים באומרו כי "הפריית הידע בין השב"כ לבין יזמים תאפשר בעתיד הקרוב להמשיך לפרוץ קדימה ולפצח אתגרים ביטחוניים".

יזמים בתחילת דרכם ושאינם מכוונים בהכרח לשוק הביטחוני

המחזור השני של תכנית האינקובציה יתמקד במיזמים טכנולוגיים בתחומים שונים לצד AI, כגון פינטק, הגנת הסייבר ורובוטיקה. המחזור הראשון התמקד בעיקר בטכנולוגיות בינה מלאכותית ומדע הנתונים, Data Science.

במחזור השני של התכנית ישתתפו תשעה סטארט-אפים, וזאת לעומת שבעה במחזור הראשון. היא תמשך כארבעה חודשים. התוכנית מיועדת ליזמים בתחילת דרכם, בעלי הוכחת היתכנות טכנולוגית ושאינם מכוונים בהכרח לשוק הביטחוני. הסטארט-אפים ייבחרו על ידי ועדה משותפת של גורמים מקצועיים בשב"כ וב- TAU Ventures, ויקבלו מענק של 50 אלף דולר מהשירות – ללא אקוויטי ובלא מגבלות.

הסטארט-אפים שייבחרו לתכנית יתארחו במשרדי טאו ונצ'רס, בסמוך לאוניברסיטת תל אביב. הם יקבלו ליווי צמוד של מומחי תוכן ומומחי טכנולוגיה של השירות וכן מנטורינג שוטף וייעוץ של מומחים בתחומים רלבנטיים שונים מטעם האוניברסיטה והתעשייה. החיבור לשב"כ יפתח בפני היזמים גם אפשרויות לבחינה משותפת של היכולות החדשות, שיתופי פעולה ומעגלי משוב קצרים.

פרופ' יוסף קלפטר, נשיא אוניברסיטת תל אביב, אמר כי "האקדמיה זכתה בשותפות מעמיקה עם אחד הגופים החשובים ביותר בהגנה על בטחונה של מדינת ישראל. אנו שמחים לראות את השילוב המנצח שבין אתגרי המודיעין והטכנולוגיה של המדינה, המחקר המדעי והמשאבים של האוניברסיטה, והיזמים המצויינים. זהו שילוב שהוכיח את עצמו וימשיך להשפיע ולהבטיח את העתיד הביטחוני והטכנולוגי, וכמובן האקדמי – של אומת הסטארט-אפ".

נמרוד כהן, שותף מנהל של TAU Ventures אמר כי "התכנית הזאת מהווה הזדמנות אדירה לסטארט-אפים לעבוד עם אחד מגופי הביון הטובים בעולם, וכל זאת בלא לכוון לשוק הביטחוני, בלא מגבלות ובלי להתחייב לדבר בתמורה".

ההרשמה לתכנית תסתיים ב-30 בדצמבר 2018. לפרטים לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים