One1 רכשה את טינגז הישראלית במיליוני שקלים

טינגז עוסקת בפיתוח פתרונות אינטרנט של הדברים, בהסבת תהליכים עסקיים לסביבה הדיגיטלית ובפיתוח יישומי מובייל

רן רייכברג, מנכ"ל טינגז, חטיבת הדיגיטל של וואן. צילום: פלי הנמר

One1 רכשה את טינגז – חברה ישראלית שמתמחה בעולמות הטרנספורמציה הדיגיטלית. היקף הרכישה לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי הוא עומד על מיליוני שקלים.

הרכישה היא חלק ממהלך שמובילה הנהלת One1 להרחבת השירותים ללקוחותיה ולהעמקת היכולות המקצועיות בעולמות האינטרנט של הדברים והדיגיטל.

טינגז מסייעת לארגונים לבסס ולעצב את נוכחותם בעולם הדיגיטל, באמצעות מתודולוגיה לחיבור נכסי המידע שלהם למובייל, לענן, לחיישנים ולהתקנים של האינטרנט של הדברים.

החברה הוקמה ב-2015 על ידי רן רייכברג, המשמש גם כמנכ"ל שלה, וקוד אואזיס. היא מעסיקה כ-30 עובדים. טינגז מתמחה בתכנון ממשקי משתמש ובפיתוח אפליקציות IoT, מובייל וצ'ט בוטים, והיא מפעילה סטודיו לאפיון חוויית לקוח וממשקי משתמש מתקדמים. לטינגז ניסיון רב בביצוע פרויקטים בתחומים אלה. בין לקוחותיה נמנות מנפאואר, מכבי שירותי בריאות, ביוסנס וובסטר, פרנדלי רובוטיקס, מייטרוניקס, טראניס וריפלס.

רייכנברג שימש בעברו מנהל מרכז פתרונות המובייל במטריקס. לדבריו, "טינגז מביאה ל-One1 צוות של מומחים וטכנולוגים צעירים ומוכשרים, שמפתחים מגוון של פתרונות ומטמיעים אותם במוצרים הנמכרים בכל העולם. טמון במהלך של הרכישה אותנו פוטנציאל גדול לצמיחה בארץ ובחו"ל. מדובר בהזדמנות להשתלב בפרויקטים גדולים, כחלק מהפורטפוליו של החברה הרוכשת".

שי אוזון, מנכ''ל One1. צילום: ניב קנטור

שי אוזון, מנכ"ל One1. צילום: ניב קנטור

שי אוזון, מנכ"ל One1, ציין ש-"הרכישה היא צעד נוסף בהרחבת היכולות המקצועיות שאנחנו מציעים ללקוחותינו. עובדי טינגז מומחים ביישום טכנולוגיה חדשנית בפלטפורמות הדיגיטל השונות. זאת, לטובת יצירה של נוכחות דיגיטלית ובנייה של חוויית לקוח, שתייצר עבור לקוחות ארגוניים ערך עסקי אמיתי. אני מאמין שצירופם ל-One1 יתרום רבות ללקוחות החברה".

אין זו הרכישה הראשונה של One1 השנה. רק לפני כחודש היא קנתה את Sense BI הישראלית, ספקית פתרונות בתחום הבינה העסקית, שהוקמה ב-2006 על ידי משה מצליח, יו"ר קבוצת מחשוב, ועודד טהורי, ששימש מנכ"ל החברה. טהורי נשאר לאחר הרכישה לעמוד בראשה ומרכז את כלל פעילות ה-BI ב-One1 – זו של החברה שבראשותו וזו שכבר הייתה קודם ברוכשת.

Sense BI מעסיקה כ-65 עובדים ומתמחה באספקת שירותי ייעוץ, יישום, פיתוח והטמעה בתחום הבינה העסקית, וכן בשיווק, הפצה, מכירה ומתן תמיכה למוצרי BI, ביניהם Qlik ו-Alteryx. הנרכשת היא האינטגרטורית הגדולה בארץ להטמעת מוצרי Qlik ומאחוריה מאות פרויקטים בתחום, בארץ ובחו"ל. על לקוחותיה בישראל נמנים פדקס, פז, פזגז, פלאפון, עיריית תל אביב-יפו, שירותי בריאות כללית, סמסונג, הפניקס ונילית.

בפברואר אשתקד One1 רכשה את בית התוכנה הישראלי ניביט תמורת 15 מיליון שקלים. ניביט הייתה חברת תוכנה פרטית שמתמחה בפיתוח, התאמה, הטמעה, מכירה ומתן שירות ותחזוקה למערכות ולתוכנות לניהול רשתות קמעונות ועסקים. היא הייתה פעילה כספקית של רכיבי חומרה – בין היתר ללקוחות התוכנה של NCR (לשעבר ריטליקס), ורכישתה מאפשרת ל-One1 לספק פתרון מלא לניהול המחשוב ברשתות קמעוניות מקצה לקצה, כולל מרכיבי החומרה, התוכנה, האספקה, השירות והתמיכה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ליאור

    אני שם לב שקוד אואזיס ממשיכים לעשות חיל... יישר כוח!!! שיהיה בהצלחה לרוכשים!

אירועים קרובים