מחפשי עבודה? בטלדור מחפשים אתכם

חברת התקשורת הודיעה כי היא מחפשת בימים אלו 60 עובדים חדשים - מומחים בתחומים שונים. כמו כן הודיעה החברה כי היא תשקיע בהכשרות מקצועיות ויוקרתיות למתאימים. הגיוס, אמרו בחברה, נעשה בהמשך לגדילתה והתפתחותה של החברה

22/11/2018 17:19
נרכשת. טלדור

טלדור תקשורת, מבית חברת ה-IT הציבורית טלדור, הודיעה בימים אלו כי היא יוצאת למבצע גיוס של כ-60 עובדים במגוון תחומים, זאת בהמשך לגיוס עשרות עובדים אחרים בחודש שעבר.

על פי החברה, בכוונתה לגייס עובדים מומחים בתחומי תקשורת נתונים (CCIE), אבטחת מידע, אחסון וגיבוי, וירטואליזציה, מנהלי מכירות עם התמחות במגזרים היי-טק ותעשייה, פיננסים, בטחוני, מומחי Collaboration ,Presale לתחום ה- Networking ותחום ה- System וכן מומחי Hosting, NOC, פיתוח WEB ו-QA.

מערכות תוכנה, תפעול פרויקטים, הקמת תשתיות ושירותי תמיכה

בחברה ציינו כי בכוונתה לספק למתאימים הכשרות מובילות בשיתוף פעולה עם חברות כמו CISCO, VMWARE, DELLEMC וכן עם גדולי הלקוחות במשק ביניהם בנקים, חברות ביטוח, משרדים ממשלתיים ומשרדים ציבוריים.

בטלדור תקשורת הוסיפו  כי הגיוס מגיע על רקע גדילתה והתפתחותה של הקבוצה ובשל כניסה של מספר פרויקטים גדולים לטיפולה בעקבות מכרזים בהם זכתה. בין הפרויקטיםנמנים החלפת מערכות הטלפוניה בכל חדרי המסחר של בנק לאומי ברחבי הארץ, פרויקטים להחלפת תשתיות תקשורת גדולות בישראכרט וב-AIG, פרויקט נרחב באחת מקופות החולים, פרויקט מערכות התקשורת בקריית התקשוב החדשה של צה"ל ועוד.

טלדור הוקמה בשנת 198. החברה "מתכננת, מפתחת ומספקת פתרונות שלמים ללקוחות שכוללים מערכות תוכנה, תפעול פרויקטים, הקמת תשתיות ושירותי תמיכה". למעלה מ-1,000 חברות, ארגונים ומוסדות ממשלה וציבור נמנים על לקוחותיה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יאיר אלישע

    מעוניין בתפקיד מת"ל. ניסיון של 7 שנים.

אירועים קרובים