89% מהארגונים החלו ביוזמות לשינוי דיגיטלי – רק 30% הצליחו

ז'אן טורגון, הטכנולוג הראשי של אווייה, מספק טיפים להצלחה בשינוי הדיגיטלי ● "בלב העניין נמצאת הפרסונליזציה. ארגונים צריכים להשקיע בכלי מדידה חכמים, שיספקו תובנות בזמן אמת על חוויית הלקוח"

ז'אן טורגון, הטכנולוג הראשי של אווייה. צילום: יח"צ

"רוב הארגונים לא מצליחים להשיג שינוי דיגיטלי אמיתי מאחר והם לא מבינים את המטרה שלו: לעזור לאנשים ליצור את החוויה האישית שלהם, לעצב את המסע שלהם ולהגיע להישגים משלהם", כך אמר ז'אן טורגון, הטכנולוג הראשי של אווייה.

בראיון לעיתונות הטכנולוגית בארצות הברית אמר טורגון כי "הנתונים מדברים בעד עצמם: מחקר אותו ערכה פוג'יטסו העלה כי 89% מהארגונים החלו ביוזמות של שינוי דיגיטלי,אבל רק 30% השיגו בסוף היוזמה לשינוי דיגיטלי תוצאות חיוביות".

לדבריו, "ארגונים יכולים להשיג שינוי שכזה. רבים רואים ביוזמה לשינוי דיגיטלי משהו בינארי, של בחירה בין שני דברים וזה לא המצב". כיום, אמר, "אנו מכירים אנשים שמסתכלים על הענן ואומרים: 'מערך המחשוב שלי נמצא בענן פרטי, למשל, ויש לי שירותים נוספים, אותם אני רוצה להעביר לענן הציבורי'. לא בהכרח. אתה יכול להעביר חלק מהשירותים לענן הציבורי ועדיין לשמור על חלקם במקום אחר. צריכה להיות אבולוציה בשני סוגי הענן, על מנת שהם יוכלו להתקיים זה לצד זה".

"בלב העניין, נמצאת הפרסונליזציה"

טורגון הוסיף כי "חשוב שארגונים ישמרו על איזון. לצורך כך, הם חייבים לשמור על המקוריות שלהם, למרות השינויים שהם מבצעים. המשמעות של זה היא שעל מנת להצליח, יש ליישם טכנולוגיה חדשה, אשר מתאימה לתרבות השירותית של הארגון – שמתפתחת לפני דרישה".

"בסופו של דבר מה שאנו רוצים הוא אג'יליות וגמישות אצל הלקוח הארגוני. אם אתה רוצה משהו במכשיר הנייד שלך – אתה פונה לחנות של אפל ומוריד את היישום אותו אתה רוצה לצרוך. זוהי המשמעות של אג'יליות. זה מהיר. ישנה אמינות, והיא מושגת באמצעותה. השוק כעת מעוניין בכך שזה יהיה מיושם גם ברמה הארגונית – כלומר גם לעסקים בינוניים וגם לעסקים קטנים", ציין.

טורגון סיכם את דבריו באומרו כי "בלב העניין, נמצאת הפרסונליזציה, ארגונים צריכים להשקיע בכלי מדידה חכמים, אשר יספקו להם תובנות בזמן אמת אודות החוויה של הלקוח. כמו כן, נדרשים כלים של שיתוף פעולה, אשר יסמיכו עובדים ויקדמו פתרון מהר של בעיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים