"עולם הגנת הנתונים צריך שיעור בכלכלה"

"פחות ממחצית, 48% מהארגונים לא מגנים על הנתונים שלהם בענן", אמר ג'יי. פי. בושירה, בכיר בוריטאס, "הם סבורים, בטעות, שספק הענן יעשה זאת"

ג'יי. פי. בושירה, מנהל אזורי בוריטאס. צילום: יח"צ

"מחקר שערכנו בקרב לקוחותינו העלה כי הם לא מטפלים נכון במידע. לעתים הם צורכים מערכי אחסון יקרים לטובת נתונים שלא מגיעים אליהם כלל – ולעתים, הם לא שמים על פלאש נתונים הדורשים שליפה מיידית. מנהלי תשתיות בארגונים נדרשים למפות את הנתונים שלהם, לראות היכן הם ממוקדמים, לבדוק שמערכי הגיבוי והאחסון אכן מתאימים לנתונים, והכי חשוב, האם מתקיים יחס נכון של עלות-תועלת בטיפול בנתונים. עולם הגנת הנתונים צריך שיעור בכלכלה", אמר ג'יי. פי. בושירה, מנהל אזורי בוריטאס.

בושירה, סגן נשיא בחברה לאזור דרום אירופה, ישראל ובנלוקס, היה דובר המפתח בכנס לקוחות שערך הסניף הישראלי של וריטאס, היום (ג') בתל אביב.

מנמ"רים, ציין בושירה, "ניצבים בפני כמה אתגרים. עליהם לנהל את מערך ה-IT הארגוני באופן יעיל ויציב. יציבות משמעה ניהול הנתונים והגנה עליהם. הם נדרשים להיות אג'יליים, לנצל מחדש את הטכנולוגיות הקיימות ולהטמיע חדשות. עליהם לטפל ב'נתונים האפלים' – במערך נתונים לא מובנה, שפעמים רבות לא מטופל כלל. אתגר נוסף הוא מעבר חלק לענן, או לעננים. הם נדרשים להלימה לרגולציות השונות. האתגר האחרון הוא קבוע כבר שנים – צמצום הוצאות ה-IT".

לדבריו, "ארגונים נדרשים לערוך מסע של ניהול המידע, עם שלוש אבני דרך. הראשונה: יש לעבור מגיבוי להגנה ולניהול המידע. השניה, יש לנהל את המידע בעננים השונים. השלישית, היא הדור הבא של הארכיטקטורה, אז יש לאמץ טכנולוגיות חדשות, לנהל את ביצועי המערכות, עם מיקוד על זמינות, צמצום עלויות ושיפור בביצועים".

מחזור מכירות שנתי של 2.5 מיליארד דולרים

וריטאס, הוסיף בושירה, "היא חברה שעל הכביש כבר 25 שנים אבל כיום החברה שונה לחלוטין מאז הפיצול מסימנטק והמעבר לבעלות של קרן ההשקעות הפרטית קרלייל ב-2016".

החברה, אמר, מונה 8,000 עובדים, בעלת מחזור מכירות שנתי של 2.5 מיליארד דולרים. הוא ציין כי 86% מארגוני הפורצ'ן 500 נמנים על לקוחות וריטאס, ולה יותר משני מיליון לקוחות, "אנו בין 20 חברות התוכנה הגדולות בעולם".

לדברי בושירה, "מאז הפרידה מסימנטק, אנו בתהליך התחדשות מתמיד: הוצאנו לשוק 80 גרסאות למוצרים קיימים ומוצרים חדשים. כאסטרטגיה להובלת השוק, אנו משקיעים 25-30% מהמחזור שלנו במו"פ. זו השקעה שאין דומה לה".

"החדשנות של החברה באה לידי ביטוי בכל הפלטפורמה שלנו. לטובת שינוע וניוד נתונים מענן לענן או מחצר הבית לענן, הקמנו שיתופי פעולה עם AZURE של מיקרוסופט, עם גוגל, יבמ, אורקל ו-AWS. בעולם הוירטוליזציה, יש לנו API העובד מול VMware. יש לנו יכולת לעבודה עם קונטיינרים, אנו פועלים מול בסיסי נתונים רלציוניים וגם עם noSQL. פיתחנו יכולות לגיבוי משולב על פני טכנולוגיות אחסון שונות. נענו קדימה, מעולם ה-IT המסורתי לעולם המחשוב החדש, כדי לסייע ללקוחות בעלי סביבות IT מעורבות", אמר.

 "במו"פ של וריטאס הרבה פליטי EMC"

"אנו חזקים בהגנת נתונים בענן. ממחקר שערכנו עלה כי פחות ממחצית, 48%, מהארגונים לא מגנים על הנתונים שלהם בענן. הם סבורים, בטעות, שספק הענן יעשה זאת. יש לנו פתרונות לעולם האחסון מוגדר תוכנה (SDS), ולעולם מרובה עננים", ציין.

לגבי המתחרים, אמר בושירה כי "ברמה העולמית והאירופאית בפרט, המיזוג של דל עם EMC יצר עבורנו הזדמנות עסקית. יש במו"פ של וריטאס הרבה פליטי EMC. מתחרה נוסף הוא קומוולט. אנו רובסטיים, מהירים וזולים מהם, ומחליפים אותם בארגונים רבים. יש לנו שותפויות גלובליות עם ספקיות IT דוגמת נוטניקס, היטאצ'י ופוג'יטסו. את רובריק אנו לא רואים הרבה, ו-Veeam היא בעיקר לארגוני ביניים".

בכנס הושקה גרסה 8.1.2 של NetBackUp, מוצר הדגל לגיבוי של החברה, השם דגש על ממשק משתמש חדש ומספק יכולות לגיבוי יעיל ומהיר יותר של עומסי עבודה חדשים.

"אני מאמין בשוק הישראלי. השקענו בסניף הישראלי ונמשיך לעשות זאת. אנו מגדילים את צוות המכירות, ומעמיקים את נתח השוק שלנו. זאת, תוך הרחבה של מערך השותפים שלנו. מוצרי וריטאס בישראל מוטמעים באופן נרחב במגזר הפיננסי, הביטחוני, ההיי-טק והטלקום. אנו נותנים מענה מיטבי לניהול המידע ולניהול הנכסים הדיגיטליים – בכל מקום. הפכנו להיות חברה לניהול מידע, שנותנת הרבה מעבר להגנה על המידע" סיכם בושירה, .

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים