סיכום ההכרזות של אפל במילה אחת: יצירתיות

iPad Pro חזק יותר שהציג הפעלה חלקה של תוכנות תובעניות ● MacBook Air עם מסך ידידותי בטכנולוגיית Retina ● וגרסת 12.1 של IiOS זמינה להורדה עם יותר מ-70 אימוג'ים חדשים ואפשרות לשיחה קבוצתית ב-FaceTime ● כל החידושים מההכרזה האחרונה

בקרוב עם מסכי OLED? iPad Pro מדור ישן של אפל. צילום: אפל

אפל נסעה רחוק מבסיס האם שלה בקופרטינו, עד האקדמיה למוזיקה בברוקלין שבניו יורק, לצורך ההכרזות החדשות שלה, שהמוטו שלהן הוא יצירתיות.

החברה השיקה iPad Pro חזק יותר, שהציג הפעלה חלקה של תוכנות תובעניות כמו פוטושופ ו- Project Aero של אדובי ל-iPad, כמו גם גרסה מושלמת חדשה לגמרי של AutoCAD – המעידים על כוח המחשוב שלו.

החומרה החדשה של החברה ל-2018 כוללת כעת גם MacBook Air שקיבל מסך ידידותי בטכנולוגיית Retina, שאפל מכנה אותה Liquid Retina, ואת ה-Mac Mini, שקיבל כעת עוצמת מחשוב שרבים מן המשתמשים ביקשו.

אפשרות לשיחה קבוצתית ב-FaceTime

לבד מן החומרות החדשות, הודיעה אפל גם שגרסת 12.1 של מערכת ההפעלה IiOS זמינה להורדה והוספו לה יותר מ-70 אימוג'ים חדשים, אפשרות לשיחה קבוצתית ב-FaceTime כמו גם תיקון הבאג של טעינת ה-iPhone XS ותיקון ל- Beautygate- צילומי הסלפי המעובדים שהפיקו המכשירים ללא בחירת המשתמש.

מחשב ה-MacBook Air הוא אחד האהובים על המשתמשים. הדגם החדש שלו זכה כעת למסך רטינה שרבים השתוקקו לו ושוליים דקיקים במיוחד. המחשב עצמו, שהחל בזמנו את עידן המחשבים הדקיקים, דקיק היום יותר, וכולל חיישן טביעת אצבע במקלדת וערכת שבבים עוצמתית. מחירו ההתחלתי: 1,199 דולר בארצות הברית.

בגזרת ה-iPad הוצגו שני דגמים דקיקים של ה-iPad Pro, בגודלי מסך של 11 ו-12.9 אינץ', המעוצבים ללא שוליים ובלי כפתור בית. הם כוללים גם זיהוי פנים תלת-ממדי משופר ושקע USB-C, המאפשר לבד מטעינה גם חיבור של התקנים נוספים. כאמור, כוח המחשוב שלהם שופר בזכות שבב ה-A12 Bionic ששולב גם בגרסאות החדשות של מכשירי ה-iPhone. מחיריהם ההתחלתיים בארצות הברית יהיו 799 לגרסת ה-11 אינץ' ו-999 דולר לגרסת ה-12.9 אינץ'.

ה-Mac Mini, אחד הדגמים הזולים של החברה, שלא זכה לעדכונים מ-2014, זוכה כעת לכוח עיבוד משופר, כאמור, עם מעבדי אינטל מדור 8 ונפח אחסון מוגדל, ומחירו יעמוד על החל מ-799 דולר בארצות הברית.

.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים