טלטלה בפרטנר: הוקמו שתי חטיבות חדשות ובוצע סבב חילופי תפקידים

החברה הודיעה על הקמת חטיבת לקוחות פרטיים וחטיבת לקוחות עסקיים ● חטיבת שירותי האינטרנט והתקשורת הנייחת תבוטל, ותשולב לתוך שתי החטיבות החדשות ● ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר, מונה לראש חטיבת הלקוחות הפרטיים, ובראש חטיבת הלקוחות העסקיים יעמוד גיל רוזנפלד, סמנכ"ל המכירות של החברה ● השינוי בוצע במטרה להשלים את האזסטרטגיה של החברה להפוך מחברת סלולר לחברת תקשורת כוללת

רבעון מעורב לפרטנר

פרטנר הודיעה אתמול (ד') על שינוי ארגוני נרחב, במטרה להשלים את האסטרטגיה שלה להפוך מחברת סלולר לחברת תקשורת כוללת. המהלך, שייכנס לתוקף ב-1 במרץ, כולל חילופי תפקידים בדרגים בכירים בחברה, ואינו כולל פיטורים.

כמו כן, כוללים השינויים הקמת שתי חטיבות: חטיבת לקוחות פרטיים וחטיבת לקוחות עסקיים. חטיבת שירותי האינטרנט והתקשורת הנייחת תבוטל, ותשולב לתוך שתי החטיבות החדשות.

על הטמעת התהליך יהיה אחראי אלי גליקמן, המשנה למנכ"ל החברה. במסגרת השינויים, מונה ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר, למנהל חטיבת הלקוחות הפרטיים. בראש חטיבת הלקוחות העסקיים יעמוד גיל רוזנפלד, סמנכ"ל המכירות של החברה. יעקב קדמי, ששימש כסמנכ"ל השיווק של פרטנר בחמש שנותיה הראשונות, חוזר לחברה ויעמוד בראש חטיבת השיווק שלה.

לעומתם, שני בכירים יעזבו במסגרת המהלך את החברה: אלון ברמן, שכיהן כסמנכ"ל שירותי האינטרנט והטלפוני הקווית, יפרוש מהחברה לאחר תום תהליך ההטמעה, וחיים בקר, סמנכ"ל התפעול, שנמצא בחברה מאז הקמתה, וכעת פורש לגמלאות.

דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר, אמר, כי "ההיערכות הארגונית החדשה היא חלק ממימוש השלב השני של יישום האסטרטגיה, שעליה הוכרז לפני כשנה. השינוי יוביל לפישוט תהליכים בחברה, לשיפור במערך השירות והמכירה, לחיזוק מנועי הצמיחה ולהעצמת הקשר עם הלקוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים