אמזון עברה למשרדים חדשים בתל אביב

הראל יפהר, מנהל AWS ישראל: "מאז שהתחלנו כאן ב-2014 התמקדנו בשאלה כיצד לסייע לעסקים הישראלים לצמוח. המשרדים החדשים שלנו הם צעד נוסף טבעי לאורך נתיב זה"

המשרדים החדשים של אמזון בתל אביב. צילום תומר פולטין

אמזון עברה בימים אלו למשרדים חדשים במגדלי שרונה בתל אביב. המשרדים מאכלסים צוותים העובדים על Alexa Shopping, אמזון ווב סרוויס Prime Air ואנפורנה לאבס, סטארט-אפ מיוקנעם אותו רכשה  ענקית המסחר המקוון בינואר 2015 תמורת 350 מיליון דולרים.

בנוסף שוכן במשרדים החדשים Floor28, מתחם ייעודי חדש שתוכנן לארח אירועים של התעשייה ולקיים סדנאות. מתחם Floor28 מאפשר לכל הארגונים, החל מסטארט-אפים, דרך חברות אנטרפרייז וכלה בגופי ממשלה לקבל ייעוץ ומומחיות הנדרשים לבנות ולהרחיב את ארגוניהם בקלות, תוך שימוש בשירותי הענן של AWS.

המשרדים החדשים של אמזון בתל אביב. צילום תומר פולטין

המשרדים החדשים של אמזון בתל אביב. צילום תומר פולטין

 

במתחם יש גם מקום ל-AWS Builders Space שתוכנן לספק לסטארט-אפים בשלבים מוקדמים וליזמים – משאבים טכנולוגיים, הדרכה וחונכות, מארכיטקטים של פתרונות AWS וצוותים של מנהלי לקוחות. זאת, באמצעות תכנית בת 10 שבועות של שהות במקום. החלל המשותף מיועד להאיץ את תהליך הבנייה של מוצר בר קיימא מינימלי מוכן לפריסה לאותם סטארט-אפים, ומאפשר לסייע לחברות מגובות הון סיכון להשיק מוצר חדש.

הזדמנויות נוספות לעבוד עם מומחי טכנולוגיה

מאמזון נמסר כי "השקת המשרדים החדשים ו-Floor28 מתווספת להשקעתנו המתמשכת בישראל. מאז שפתחנו את המשרד הישראלי בשנת 2014, כדי לתמוך בעסקי מחשוב הענן של AWS הצומחים בקצב מהיר, המשכנו לצמוח בישראל".

"בשנת 2014 אמזון הקימה בישראל גוף של מרכז מחקר ופיתוח, שהתרחב עם רכישת אנפורנה לאבס שנה לאחר מכן. ההתמקדות של ישראל במחקר ופיתוח אפשרה לאמזון לחולל חדשנות במוצרים ובשירותים של החברה, כולל Prime Air, Alexa Shopping, כמו גם פיתוח טכנולוגיות מתקדמות בתחומי הרשת, האבטחה והאחסון עבור AWS", נאמר עוד בהודעה.

המשרדים החדשים של אמזון בתל אביב. צילום תומר פולטין

המשרדים החדשים של אמזון בתל אביב. צילום תומר פולטין

הראל יפהר, מנהל AWS ישראל, אמר באירוע הפתיחה כי "מאז שהתחלנו כאן ב-2014, תמיד התמקדנו בשאלה כיצד לסייע לעסקים הישראלים לצמוח ולשגשג. המשרדים החדשים שלנו הם צעד נוסף טבעי לאורך נתיב זה. הקמנו את Floor28 על בסיס משוב שקיבלנו מלקוחותינו בישראל. הם ביקשו מאיתנו הזדמנויות נוספות לעבוד עם מומחי טכנולוגיה של אמזון ושל AWS כדי לסייע לארגונים שלהם ליצור חדשנות ולעבור לענן. נמשיך לסייע לארגונים הישראלים במסלול שלהם להצלחה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יניב

    צעד מבורך על פתיחת סניף אמזון בישראל

אירועים קרובים