מלם תים הטמיעה CRM של מיקרוסופט בשלמה ביטוח

היקפו הכספי של הפרויקט: חצי מיליון שקלים ● אבי בר-זכאי, מנהל אגף טכנולוגיות מערכות מידע בשלמה ביטוח: "מערכת ה-CRM מאפשרת מענה מהיר ויעיל ללקוחות ולסוכנים, וזה נעשה תוך בקרה, למידה וייעול תהליך האוטומציה בשירות ושיפור המענה הדיגיטלי"

אבי בר-זכאי, המנמ"ר ומנהל אבטחת המידע של שלמה ביטוח. צילום: יח"צ

מלם מערכות מקבוצת מלם תים העלתה לאוויר מערכת CRM של מיקרוסופט בשלמה ביטוח, בפרויקט שארך חצי שנה והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על חצי מיליון שקלים.

שלמה ביטוח היא חברת בוטיק הפועלת בתחום הביטוח האלמנטרי והמערכת, Microsoft Dynamics CRM, הוטמעה במוקדי השירות שלה. המערכת לניהול קשרי הלקוחות משרתת את עשרות עובדי שלמה ביטוח במוקד השירות. הפרויקט כלל הקמת מוקד שירות במתכונת One stop shop, המרכז ומאגד את כל המידע שעובר תחת ידם של נציגי השירות והנתונים הנמצאים בבק אופיס – למוקד אחד.

המערכת מתממשקת למערכות הליבה הרבות שיש לשלמה ביטוח ומאפשרת לנציגי המוקד לקבל תמונה מלאה על לקוחות החברה באמצעות פלטפורמה ניהולית אחת. בשלב הבא של הפרויקט מתוכנן עיבוי של האינטראקציה הדיגיטלית של החברה עם לקוחותיה באמצעות פייסבוק, ווטסאפ ועוד.

אבי בר-זכאי, מנהל אגף טכנולוגיות מערכות מידע בשלמה ביטוח, אמר כי "מערכת ה-CRM שהוקמה עומדת בחזית השירות מול לקוחות וסוכני החברה. המערכת מאפשרת מענה מהיר ויעיל ללקוחות ולסוכנים, וזה נעשה תוך בקרה, למידה וייעול תהליך האוטומציה בשירות, ושיפור המענה הדיגיטלי".

לדברי משה בן בסט, מנהל תחום CRM במלם מערכות, "האתגר הטכנולוגי שהתמודדנו עמו היה להקים מערכת שתוכל לטפל בסוגי פניות שונים של שלל לקוחות החברה וסוכני הביטוח שלה – תוך התממשקות למערכות הליבה של שלמה ביטוח".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רון וולובלסקי

    בהצלחה לאבי ולצוות הטכני והתפעולי של שלמה ביטוח

אירועים קרובים