מי יוביל את מדד שביעות רצון לקוחות ספקי ה-IT?

מאות מנהלי טכנולוגיה מכל הארגונים במשק ידרגו את שביעות הרצון שלהם ממוצרי ה-IT במחקר של BDO ואנשים ומחשבים, זו השנה השלישית ברציפות

נראה שהאיש הזה שבע רצון מספק ה-IT שלו. צילום אילוסטרציה: BigStock

מאות מנהלי טכנולוגיה מארגונים רבים במשק, מהמגזרים הפרטי והציבורי, ישתתפו בסקר שביעות הרצון של הלקוחות IT Top stars 2019.

הסקר נערך זו השנה השלישית ברציפות על ידי פירמת BDO בשיתוף אנשים ומחשבים. תוצאותיו יעובדו, כבשנים קודמות, למדד שפותח על ידי BDO ומשקף את מידת שביעות הרצון של הלקוחות ממוצרי ושירותי תעשיית ה-IT, שמוענקים להם על ידי ספקי ויצרני המחשוב בשוק הישראלי.

הסקר, שיופץ בקרב בכירי ענף ה-IT בישראל, כולל מספר קטגוריות: הערכת מוצרים – אפליקציות, הערכת מוצרים בתחום התשתיות והערכה של ספקי השירות השונים. בסקר הנוכחי תתווסף בחינה של בשלות דיגיטלית, שמטרתה לתת תמונת מצב על מוכנות הארגונים להטמעת שינויים דיגיטליים ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות לצורך אופטימיזציה של תהליכי העבודה והשירותים שהם מספקים.

עורכי הסקר מציינים את רמת ההיענות הגבוהה מדי שנה של מנהלי הטכנולוגיות, מאחר שהם רואים בכך כלי חשוב שיסייע להם לבחור את הפתרונות שהם רוצים ליישם בארגונים שלהם.

מי היו המובילים במדד האחרון?

המדד לשנים 2017-2018 פורסם לפני מספר חודשים ועורר הדים רבים בענף. בקטגוריית ה-ERP, הלקוחות בחרו בסאפ, בתחום ה-CRM נבחרה מערכת ה-Dynamics של מיקרוסופט, ו-Salesforce, חילן, מלם שכר וסינאל המשיכו להיות המוצרים הפופולריים בתחום השכר. בתחום ה-BI הצביעו המשתמשים על המערכת של QlikView, מערכת הסאפ של QLIK וכלי BI של מיקרוסופט. בעולם משאבי האנוש, מוצרי סאפ, הרמוני ואורקל היו האהודים ביותר

ירון פלד, שותף מנהל בחברת הייעוץ של BDO ישראל. צילום: יח"צ

ירון פלד, שותף מנהל בחברת הייעוץ של BDO ישראל. צילום: יח"צ

ירון פלד, שותף מנהל בחברת הייעוץ של BDO ישראל, אמר כי "הסקר הוא פרי עבודת מחקר של שנתיים ומטרתו היא לייצר מדד אובייקטיבי שידרג את המוצרים, השירותים והספקים בשוק ה-IT הישראלי, על פי שביעות רצון הלקוחות בלבד. הסקר שם דגש על שביעות רצון הלקוחות ובכך הוא מבדל את עצמו ממחקרים אחרים, המבוססים על מדדים אחרים".

כמו בשנתיים הקודמות, גם השנה ייחשפו עיקרי המדד במסגרת כנס מקצועי שייערך ברבעון הראשון של השנה, בהשתתפות מנהלי הטכנולוגיות שהשתתפו בסקר ומנהלי חברות ה-IT.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים