ההופעה הקרובה של מכשירי iPad מעודדת פיתוח יישומים חדשים

על פי חברת Flurry, שמספקת מנגנוני ניתוח ליישומים, נרשמה לאחרונה עלייה גדולה במספר הפרויקטים לפיתוח יישומים המיועדים למערכת ההפעלה iPhone OS, שמותקנת גם ב-iPad ● "מספר המפתחים ששילבו ניתוחים של Flurry ביישומים המיועדים למערכת הפעלה זו עלה בינואר פי שלושה בהשוואה לדצמבר – העלייה החודשית הגדולה ביותר שנרשמה עד כה", נכתב בהודעה שפרסמה החברה בסוף השבוע בבלוג שלה

ההודעה המיוחלת של אפל (Apple) על כך שמכשירי ה-iPad יגיעו למדפי החנויות בחודש הבא הולידה תקוות למכרה זהב חדש, וכעת שוקדים המפתחים על פיתוח של יישומים חדשים מצד שלישי, שיוצעו בחודשים הקרובים בחנות היישומים של החברה.

על פי חברת Flurry, שמספקת מנגנוני ניתוח ליישומים, נרשמה לאחרונה עלייה גדולה במספר הפרויקטים לפיתוח יישומים המיועדים למערכת ההפעלה iPhone OS (שמותקנת גם במכשירי iPad).

"מספר המפתחים ששילבו ניתוחים של Flurry ביישומים המיועדים למערכת הפעלה זו עלה בינואר פי שלושה בהשוואה לדצמבר", נכתב בהודעה שפרסמה החברה בסוף השבוע בבלוג שלה. "זו העלייה החודשית הגדולה ביותר שנרשמה עד כה – למעלה מ-1,600 פרויקטים חדשים לפיתוח יישומים עבור מערכת ההפעלה iPhone OS החלו בחודש שעבר".

מבחינת המפתחים, הפופולריות הגוברת של היישומים הללו אינה בהכרח בבחינת בשורה טובה: בחנות App Store של אפל מוצעים כבר למעלה מ-140 אלף יישומים, וככל שמספר היישומים המוצעים בחנות עולה כן גובר הקושי למשוך את תשומת ליבם של הלקוחות הפוטנציאליים.

בניסיון להציע פיתרון מסוים, החלה אפל לפרסם לאחרונה בחנות סקירות על יישומים, אך מדובר, כמובן, בפיתרון חלקי בלבד.

על פי Flurry, נרשמה לאחרונה עלייה גם במספר הפרויקטים לפיתוח יישומים למכשירי אנדרואיד (Android). קצב העלייה הממוצע עמד בין יולי לינואר על 25%. הפער בין מספר הפרויקטים למכשירי אנדרואיד למספרם למכשירי iPhone צומצם בהדרגה, אך עם ההכרזה על מכשירי iPad – שב הפער מול מערכת ההפעלה iPhone OS לגדול.

עוד עולה מהנתונים של Flurry, כי 85% מהפרויקטים לפיתוח של יישומים חדשים התמקדו בחודש שעבר במערכת ההפעלה iPhone OS, בהשוואה ל-15% בלבד שהתמקדו באנדרואיד. זאת בהשוואה ליחס בדצמבר, שעמד על 70% מול 30%, לטובת ה-iPhone.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים