"הכופרות ממש לא נעלמו – להפך"

"איומי אבטחת המידע והסייבר הולכים וגדלים. מעל כולם, כמגדלור זוהר העומד בלב ים, ניצב איום הכופרות", כך אמר יניב ברזילי, סמנכ''ל C-DATA ומנהל חטיבת מוצרי אבטחת מידע בחברה

יניב ברזילי, סמנכ''ל C-DATA ומנהל חטיבת מוצרי אבטחת מידע בחברה. צילום: ניב קנטור

"איומי אבטחת המידע והסייבר הולכים וגדלים. מעל כולם, כמגדלור זוהר העומד בלב ים, ניצב איום הכופרות. הכופרות היו ה'להיט' של ההאקרים בשנת 2017, אבל בניגוד לתחזיות, הן ממש לא נעלמו השנה. אנו חווים גידול בדרישה למוצרים ולשירותים למניעת כופרות", כך אמר יניב ברזילי, סמנכ"ל C-DATA ומנהל חטיבת מוצרי אבטחת מידע בחברה.

ברזילי דיבר במסגרת אירוע פתיחת הקיץ שערכו C-DATA ו-F5. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אמש (ג') באולם אירועים ארקא בנמל תל אביב בהשתתפות מאות שותפים עסקיים של החברות.

לדברי ברזילי, "לא רק הכופרות מככבות במצעד האיומים, גם מתקפות יום אפס ומתקפות מניעת שירות מבוזרות, DDoS, ממשיכות לפגוע בארגונים".

"כשהחברה קמה היא לקחה על עצמה את המשימה ליצור מהפכה בעולם הפצת הציוד הממוחשב בישראל. זהו עולם תזזיתי, אשר משתנה במהירות ובקצב גבוהים. מוצרים מתיישנים בתוך זמן קצר. לכן, למהירות ולנגישות יש משמעות אקוטית מבחינת ההפצה מול הלקוחות ומשווקי המשנה", אמר.

 

צילום ועריכת וידיאו: יוסי ציפקיס

 "25 יצרנים עיקריים שמציעים פתרונות מגוונים"

ברזילי ציין כי "C-DATA מפיצה את המוצרים לכלל משווקי המשנה בישראל, החל מהאינטגרטורים הגדולים בשוק, דרך הרשתות הקמעוניות ועד לחנויות בודדות. המיקוד של החברה הוא בהתחייבות לאספקה מידית של המוצרים. אנו חולשים כיום כמעט על כל ורטיקל עסקי בתחום ההפצה- החל מחנויות מחשוב וסלולר בפינות הרחוב, דרך כל המשווקים המורשים, קטנים כגדולים ועד לחברות ISP ו-MSP ואתרי מסחר אלקטרוניים".

לדבריו, "היצע המוצרים של החברה מורכב מ-25 יצרנים עיקריים שמציעים פתרונות מגוונים – החל מרמת הדסקטופ וכלה בפתרונות לעולמות הענן והסייבר.

בתחום אבטחת המידע, ציין, "אנו נציגים של מק'אפי (McAfee), סימנטק (Symantec), צ'ק פוינט (Check Point), ג'מאלטו (Gemalto) ו-5F. כך, אנו מספקים לארגונים מענה מוכלל ומלא להיבטי אבטחת המידע והגנת הסייבר השונים".

"מחויבים לספק פתרונות חדשים"

"כחברת הפצה המובילה בשוק הישראלי אנו מחויבים לספק פתרונות חדשים אשר ייתנו מענה מקיף למגמות הטכנולוגיות ולביקושים בשוק המקומי. בימים אלו אנו מתאימים את הפעילות שלנו למכירה מורחבת ומקיפה לכל פתרונות הענן בקרב היצרנים שאנו מייצגים ויצרנים חדשים שיתווספו להיצע הקיים", אמר בברזילי.

"חטיבת אבטחת המידע בראשותי חוותה בשנת 2017 גידול דו-ספרתי באחוזים בפעילות שלה. אני מעריך, בהתבסס על נתוני המחצית הראשונה של 2018, כי נחווה השנה גידול בסדר גודל דומה", סיכם.

האירוע הסתיים בהופעת סטנד-אפ של קובי מימון ובצפייה במשחק של המונדיאל.

תגובות

(13)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אורטל קוממי

    יניב ברזילי תותח על בתחום אבטחת מידע והסייבר בהצלחה אלוף

  2. מורן רווח

    אלוףףףף!!! יניב ברזילי, אין כמוך בעולם!! מקצועי ביותר!!!

  3. אריאלה

    יניב התותח !!! בהצלחה במכירות המוצר . אין יותר אמין ממך ומהחברה שאותה אתה מייצג.

אירועים קרובים