PayPal תפסיק את שירותיה בהודו – בלא שסיפקה את הסיבה לכך

החברה החליטה שלא לאפשר תשלומים של אנשים פרטיים אל הודו וממנה ● לא ידועה הסיבה להחלטה, אולם בלוגרים מעריכים, כי זו נעוצה בתקנות בנקאיות חדשות במדינה ● עם זאת, גורמים מסחריים עדיין יוכלו לבצע את התשלומים דרך השירות

רוצים לקנות מוצרים ברשת ממקורות הודיים? מעתה, לא תוכלו לשלם עליהם באמצעות PayPal. חברת התשלומים הפופולרית החליטה להפסיק את התשלומים באמצעות אל הודו וממנה. עם זאת, החברה לא סיפקה סיבה להחלטה, כמו גם מידע עד מתי היא תימשך.

בלוגרים העלו השערה, כי הסיבה לכך היא תקנות חדשות שנכנסו בהודו בשלהי 2009, ולפיהן חלה חובת דיווח לבנקים על פעילות בינלאומית.

אנוג' מאייר, מנהל התקשורת הבינלאומית של PayPal, כתב בבלוג של החברה, כי ההשעיה מבוצעת יחד עם "השותפים העסקיים של החברה במדינה ובעלי עניין שיש להם שאלות על כך".

יצוין, כי החברה עדיין מאפשרת תשלומים של חברות מסחריות, אולם אלה לא יוכלו לבצע מסחר ברופי באמצעות בנקים מקומיים.

PayPal התנצלה על אי הנוחות שגורם הצעד שלה ומסרה, כי "אנחנו מנסים לפתור את המצב מהר ככל האפשר". החברה הבטיחה לעדכן ברגע שיהיה על מה.

הגורמים שעתידים להיות המושפעים ביותר מצעד זה של PayPal הם אלפי מעצבי אתרים ומפתחי תוכנה פרילנסרים, שמקבלים את התשלום עבור עבודתם באמצעות השירות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. טל

    תמיד אמרתי שאין צורך להשתמש בפייפאל מכיוון שהם מסוכנים ללקוחות וסוחרים מחוץ למספר קטן של מדינות ששם יש להם חברה מקומית וחשבון בנק מקומי. פה בארץ יש פתרון זול יותר וגם מדובר בחברה ישראלית - חברת פייקארד. הם מציעים ארנק אלקטרוני בדיוק כמו פייפאל. הגיע הזמן שיעשו עליהם כתבה, לא?

אירועים קרובים