פייסבוק ביטלה את הסכם הפרסום עם מיקרוסופט

מעתה תשלוט החברה בעצמה בבאנרים המוצגים באתר שלה, אך תמשיך להציג מודעות טקסט שמנוהלות על ידי מיקרוסופט ● פייסבוק שואפת להציג באנרים אינטראקטיביים, ומשום כך אינה יכולה להסתפק עוד בבאנרים הסטנדרטיים של מיקרוסופט

פייסבוק (Facebook) נטלה לידיה את השליטה המלאה בפרסום הבאנרים באתר שלה, וביטלה את ההסכם לפיו הוצגו בו באנרים מרשת הפרסום של מיקרוסופט (Microsoft). עם זאת, תוסיף מיקרוסופט לשמש כספקית החיפוש הבלעדית של פייסבוק, וכן תוסיף לפרסם מודעות טקסט ברשת החברתית במסגרת הסכם בנושא, שהוארך מעבר לשנת 2011, אז אמור היה לפקוע.

מיקרוסופט מסרה, כי ההטמעה של מנוע החיפוש בינג (Bing) בפייסבוק תועמק, וכי נוכחותו תתרחב גם מחוץ לתחומי ארה"ב. מפייסבוק נמסר, כי הרשת שואפת להציג באנרים אינטראקטיביים, גם על סמך הפרטים האישיים של המשתמשים, ומשום כך היא אינה יכולה להסתפק בבאנרים הסטנדרטיים של מיקרוסופט.

"תצורות הפרסום שנסמכות גם על היבטים חברתיים מעניקות חוויה טובה יותר ומשתלבות היטב במראה של אתר פייסבוק ובתחושה שהוא מעניק", נמסר מהחברה. "השילוב בין פרסום ממוקד לבין רלוונטיות חברתית הוא הגורם העיקרי לשינוי באסטרטגיה שלנו".

פייסבוק מוכרת מזה זמן רב באנרים בדפי הפרופיל של המשתמשים ובחלקים נוספים באתר שלה, אך במסגרת הסכם שנחתם עם מיקרוסופט ב-2006 הוענקו לענקית התוכנה זכויות למכור באנרים בחלקים אחרים של האתר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים