פייסבוק מוסיפה עוד יכולות עסקיות ל-Messenger

בגרסה החדשה, יכולים עסקים להגדיר הודעות ראשוניות שיופיעו ברגע שתהיה לחיצה על הצלמית של האפליקציה, ובנוסף להגדיר את הצבע שלה כדי להתאים אותה יותר לסביבה הארגונית

ה-Messenger של פייסבוק

פייסבוק (Facebook) מקנה עוד יכולות עסקיות ליישום ה-Messenger שלה.

מדובר בתהליך דומה למהלך שנקטה עבור שירות ההודעות המיידיות של ווטסאפ (WhatsApp) שהוביל בסופו של דבר ליצירת גרסה עסקית של האפליקציה הפופולרית. לא ברור אם זו גם הכוונה הסופית עבור Messenger, אבל הגרסה החדשה, 2.3 מספרה, מחזקת את ההיבט של השיחות העסקיות שניתן להבל באמצעותה.

בעדכון העסקי הקודם ל-Messenger צורף תוסף שמאפשר לשלב את לקוח השיחות המיידות באתרי אינטרנט כדי לאפשר שיחות מיידיות עם לקוחות שמגיעים לאתר.

כעת, בגרסה החדשה, יכולים עסקים להגדיר הודעות ראשוניות, כגון הודעות ברכה, שיופיעו ברגע שתהיה לחיצה על הצלמית של Messenger ובנוסף להגדיר את הצבע שלה כדי להתאים אותה יותר לסביבה הארגונית.

יש עוד כמה תכונות חדשות כמו תכונת תשובה מהירה, כמו אפשרות לאפליקציה לספק באופן עצמאי פרטים הקשורים לחשבון הפייסבוק של הלקוח, כמו מספר טלפון או כתובת דואר – במידה ואם יש צורך בפרטים הללו כדי לספק שירות, וכן תפריט הגדרות שמאפשר לעסקים להגדיר טוב יותר את חוויית השירות שהם מעניקים באמצעות Messenger.

מאחורי הקלעים, הפלטפורמה המעודכנת מציעה API עם תוספות של אפשרויות לקביעת פעולות באירועים מסוימים, וזאת באמצעות תגיות מוגדרות מראש, וכן אפשרויות לתזכורות שונות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים