דירקטוריון בזק ידון היום במינוי מחליף להנדלר; המועמד המוביל: קובי פז

דירקטוריון החברה צפוי להתכנס בשעות הקרובות על מנת לדון במינוי מנכ"ל זמני במקומה של הנדלר, שנמצאת במעצר ● בני משפחת אלוביץ' שמשמשים כדירקטורים בחברה צפויים להתפטר

המנכ"ל הזמני של בזק? קובי פז. צילום: קובי קנטור ז"ל

לאור ההתפתחויות האחרונות בפרשת בזק (תיק 4000) צפוי דירקטוריון החברה לדון היום (א') במינוי מחליף למנכ"לית, סטלה הנדלר, שנמצאת במעצר – כך על פי דיווחים. המועמד המוביל להחליפה הוא קובי פז, המשמש כמנהל החטיבה העסקית בחברה. כמו כן, ההערכות הן שבני משפחת אלוביץ' שחברים בדירקטוריון בזק – כולל שאול, בעל השליטה בה – יתפטרו בימים הקרובים, ואולי אף בדיון שיתקיים היום.

מעצרה של הנדלר הוארך ביום ד' האחרון עד מחר, וכך גם המעצר של עמיקם שורר, מנהל הפיתוח של בזק – שנראה שהדירקטוריון ידון היום במציאת מחליף גם לו.

בני משפחת אלוביץ' שצפויים להתפטר מתפקידיהם כחברים בדירקטוריון בזק הם שאול, בנו אור וכלתו אורנה. מאחר ששלושתם עצורים בפרשה, נראה שההתפטרות תבוצע באמצעות באי הכוח שלהם. דוד גרנות מכהן כיו"ר החברה במקומו של אלוביץ', מאז קצת אחרי תחילת החקירות של בעל השליטה בקיץ האחרון.

תיק 4000 עוסק בהטבות שעל פי החשד ניתנו לבזק בתקופת היותו של בנימין נתניהו (גם) שר התקשורת, בתמורה לסיקור אוהד לו ולרעייתו, שרה, באתר וואלה. בין העצורים הנוספים בפרשה נמצאים המנכ"ל המושעה של משרד התקשורת, שלמה פילבר, שחתם בשבוע שעבר על הסכם עד מדינה, ויועץ התקשורת ומקורבו של ראש הממשלה, ניר חפץ. נתניהו צפוי להיחקר בפרשה, אולם עדיין לא ברור האם השבוע או בשבוע הבא, בשובו מוועידת איפא"ק בארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים