אלוביץ': "מכחיש בכל תוקף את החשדות נגדי"

בעל השליטה בבזק הגיב על ההתפתחויות בתיק 4000 ובהודעה מטעמו נכתב כי "אנחנו סמוכים ובטוחים שכאשר הדברים יתבהרו, ניתן יהיה להיווכח כי אלוביץ' לא עבר כל עבירה"

שאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק. צילום: יח"צ

שאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק, הגיב אחר הצהרים (ב') להתפתחויות הדרמטיות שקרו אתמול בפרשה הקרויה על שם החברה, המכונה גם תיק 4000.

בהודעה שנמסרה מטעמו נכתב: "שאול אלוביץ' מכחיש בכל תוקף את החשדות נגדו. אנחנו מציעים להתאזר בסבלנות ולא למהר להסיק מסקנות. אנחנו סמוכים ובטוחים שכאשר הדברים יתבהרו, ניתן יהיה להיווכח כי (אלוביץ' – י"ה) לא עבר כל עבירה".

ההודעה נמסרה יום לאחר ההתפתחויות הדרמטיות בחקירה, שבמסגרתן נעצרו שבעה אנשים – כמה בכירים בבזק ומקורבים לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בהם יועץ תקשורת בכיר ובכיר בשירות הציבורי. המעצר של כולם הוארך בחמישה ימים, למעט בכירה בבזק, שמעצרה הוארך בארבעה ימים. על שמותיהם, כמו גם על פרטים נוספים, מוטל צו איסור פרסום.

במשטרה וברשות ניירות ערך, שהחלה את חקירת הפרשה, חושדים שמקורבים לראש הממשלה קיבלו טובות הנאה בתמורה לקידום ענייניה של בזק במשרד התקשורת, כאשר אחד מהם הוא סיקור אוהד של משפחת נתניהו באתר וואלה. במסגרת חקירת התיק מסרו עדות גורמים רבים, בהם מקורבים נוספים – מי לאלוביץ' ומי לנתניהו – ובכירים באתר.

בהודעה שהגישה אתמול לבורסה מסרה בזק כי "לפי הוראת רשות ניירות ערך, מתכבדת החברה לדווח כי בהודעה משותפת לתקשורת שהוצאה הבוקר על ידי הרשות ומשטרת ישראל נמסר כי נוכח ראיות שמצאה רשות ניירות ערך במסגרת חקירתה, שהעלו חשדות לביצוע עבירות נוספות, נפתחה הבוקר חקירה משותפת חדשה של חוקרי הרשות והיחידה למאבק בפשיעה הכלכלית בלהב 433, במסגרתה נעצרו מספר חשודים, ביניהם נושאי משרה בכירים בקבוצת בזק. על כל פרט נוסף מפרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום. נכון למועד דיווח זה אין בידי החברה כל מידע נוסף אודות מהות החקירה ונסיבותיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים