USB-IF מקדם תקן אחיד למטענים המשתמשים בחיבור זה

המטרה של הארגון היא להבטיח שכמה שיותר מטענים ישתמשו בטכנולוגיית אספקת כוח ברת-תכנות, בהתאם לתצורה שמוגדרת USB Power Delivery 3.0

USB-IF

ארגון התקינה USB-IF, שאחראי לקביעה וקידום סטנדרטים של מכשירים והתקנים עם המחבר המסוים הזה, מקדם יוזמה לשימוש בתקן אחיד עבור מטענים מהירים המשתמשים בחיבור זה. המטרה של הארגון היא להבטיח שכמה שיותר מטענים ישתמשו בטכנולוגיית אספקת כוח ברת-תכנות, בהתאם לתצורה שמוגדרת USB Power Delivery 3.0.

לצורך כך אישר הארגון תו תקן חדש אותו יוכלו היצרניות לשבץ באריזות מטענים, אם המטענים שהן מציעות עומדים בתקן הנדרש. לפי הארגון, מטענים שאינם עומדים בתקן מהווים סכנה לתפקודיות שלהם עצמם וכן לאיכות העבודה של המכשירים החשמליים שאותם מטעינים באמצעותם.

מעבר לכך שתו התקן אמור להבטיח שמדובר בשימוש בטוח, תוצר לוואי יהיה אחידות של איכות המטענים בשוק, כך שצרכנים מצד אחד יוכלו לוודא שמדובר במטען איכותי, שאכן מספק עבודת טעינה מהירה, ומצד שני מתאים לכל המכשירים שיש להם בבית עם חיבור הטענה מסוג USB. כך גם ניתן יהיה, לטענת הארגון, בכמות המטענים הנרכשים, מה שבסופו של דבר יעזור להקטין את כמות פסולת הפלסטיק והרכיבים האלקטרוניים.

"כמויות ענקיות של מטענים זמינים לרכישה אם באופן מקוון ובכל חנות כמעט, וקשה לדעת איזה לבחור. אנחנו רוצים להוציא את אלמנט הניחוש מהתמונה. בפעם הבאה שתרכשו מטען, חפשו את לוגו האישור של USB-IF כדי לדעת שאתם רוכשים מכשיר אמין שיעבוד עם כל הטלפונים, הטאבלטים ושאר המכשירים שלכם", אמר ג'ף רייבנקראפט, מנכ"ל ו-COO של הארגון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים