אומניטק תרכוש שתי חברות מקבוצת דטה-סייף ותמזגן לתוכה; ההיקף: שלושה מיליון שקלים

החברות שיירכשו הן שח-טופז ודטה-סייף סוכנויות ● אודי וינטראוב, מנכ"ל אומניטק, מסר, כי אחת הסיבות לרכישת שח-טופז היא בסיס הלקוחות הגדול והאסטרטגי שלה ● הרכישות כפופות לאישור בית המשפט

אומניטק הגישה הצעה למפרק הזמני של דטה-סייף לרכוש שתיים מהחברות בקבוצה, בהיקף כולל של שלושה מיליון שקלים. החברה הראשונה שמועמדת לרכישה היא שח-טופז – שותפה עסקית ותיקה של יבמ (IBM), המפיצה מטעמה שרתים וציוד חומרה ללקוחות ארגוניים גדולים. על פי מקורות בשוק, היקף הפעילות של החברה נאמד בעשרות מיליוני שקלים. שח-טופז מעסיקה שבעה עובדים שיעברו כולם לאומניטק. לדברי אודי וינטראוב, מנכ"ל אומניטק, אחת הסיבות לרכישת שח-טופז היא בסיס הלקוחות הגדול והאסטרטגי שלה שיעבור לאומניטק.

החברה השניה שבכוונת אומניטק לרכוש היא דטה-סייף סוכנויות, שמייצגת בישראל חברות זרות, בעיקר בתחום השליטה והבקרה. היקף הפעילות של חברה מוערך בכ-15 מיליון שקלים בשנה. גם היא מעסיקה שבעה עובדים, שיצטרפו עם השלמת הרכישה למצבת כח האדם של אומניטק.

אומניטק היא הרוכשת העיקרית של החברות מקבוצת דטה-סייף. כפי שפורסם השבוע, גם כלנית כרמון ו-One1 הגישו הצעות לרכישת חברות מהקבוצה. כלנית מתכוונת לרכוש את פעילות מיקור-החוץ של דטה-סייף בהיקף של כשני מיליון שקלים, ואילו One1 מבקשת לרכוש את פעילות השירות העסקי ב-350 אלף שקלים. כל הרכישות כפופות לאישור בית המשפט.

דטה-סייף, כזכור, נכנסה להליך הקפאת נכסים לפני כחודש ימים, לאחר שנקלעה לקשיים כלכליים. על פי הערכות בשוק, היקף חובותיה נאמד ב-100 מיליון שקלים. אחד הנושים של דטה-סייף היא מיקרוסופט (Microsoft) העולמית, שלפני מספר חודשים שללה ממנה את רישיון ההפצה של מוצריה לשוק הארגוני. גורמים בשוק מעריכים, כי היקף החובות של דטה-סייף למיקרוסופט בלבד נאמד בכ-10 מיליון דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים