בזק בינלאומי השיקה בלוג שירכז את מיטב הפוסטים ברשת

הבלוג, "קרם דה לה קום", כולל פוסטים של בלוגרים מובילים כעידו קינן, יהונתן קלינגר, שוקי גלילי, עומר קפלן ומורד שטרן, וכן פוסטים של בלוגרים אורחים ● "אנו רואים כזכות גדולה להוות פלטפורמה ובמה לבלוגרים המובילים בישראל, שמייצגים יותר מכל את האנשים שהופכים את האינטרנט למקום המרתק שהוא היום", אמרה עטרה ליטבק שחם, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי

בזק בינלאומי השיקה בלוג שיתופי בהשתתפותם של מיטב הבלוגרים בארץ. הבלוג, שנקרא creamdela.com ("קרם דה לה קום"), מנוהל כאגרגציה של הבלוגים המובילים ברשת, וירכז את הפוסטים הטובים ביותר. בין הכותבים ניתן למצוא את עידו קינן, יהונתן קלינגר, שוקי גלילי, עומר קפלן, מורד שטרן, איתי אקנין, עידו זיירמן, עידן הרטוגזון, גל חן, BlingBling ,Mobo ,2Bmommy ו-the.co.ils. בנוסף לנבחרת הבלוגרים הקבועה, האתר יארח באופן שוטף בלוגרים אורחים.

המטרה של בזק בינלאומי במהלך זה היא, לדברי החברה, להביא לגולשים את כל מה שמעניין באינטרנט למקום אחד. בעידן של חופש מידע אינטרנטי, לצד עלייה והתחזקות של המדיות החברתיות, הכוח של הגולשים הולך וגדל, וכך גם יכולתם להביא תוכן אמיתי ואיכותי, נמסר מהחברה.

עטרה ליטבק שחם, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי, אמרה, כי "אנו רואים כזכות גדולה להוות פלטפורמה ובמה לבלוגרים המובילים בישראל, שמייצגים יותר מכל את האנשים שהופכים את האינטרנט למקום המרתק שהוא היום. 'קרם דה לה קום' יהווה מחד בית לבלוגרים ומאידך בלוג מרתק לאותם גולשים שרוצים לקבל את הפוסטים הכי מעניינים ברשת בצורה מרוכזת ובמקום אחד". לדבריה, "אנחנו שמחים להוביל עוד מהלך שעוזר לגולשים להוציא יותר מהאינטרנט שלהם".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Adult Video Chat

    I'm placing comments to inform you exactly what a wonderful breakthrough our pal's romantic created understanding the webblog. The lady located recognize plenty of troubles, including what it is want to have an ideal assisting heart to possess most of the people efficiently carefully grasp many grueling material. You really exceeded our own predicted benefits. I take pleasure in an individual with regard to showing those sensible, risk-free, exposing and even neat help with that will subject in order to Linda.

  2. דרור

    כמו הרבה רעיונות יפים, צריך נשימה ארוכה. נראה שהפורטל מת מוות טבעי. אים שם חדש מזה חצי שנה, כלומר מאז 12/2012. דרור

אירועים קרובים