Wix הציגה פתרון חדש המאפשר ליצור אפליקציות Web מתוחכמות

"Wix Code עובד על יצירת אפליקציות Web העומדות בפני עצמן וכן על שיפור הפונקציונליות הקיימת של האתרים", כך לדברי אבישי אברהמי, מייסד שותף ומנכ"ל החברה

אבישי אברהמי, מייסד-שותף ומנכ"ל Wix.

Wix, החברה הישראלית שמציעה פלטפורמת בניית אתרים מהירה שנחשבת לאחת המובילות בתחומה בעולם, הכריזה על תוספת חדשה לפורטפוליו העסקי שלה שיאפשר למשתמשים שלה לפתח אפליקציות מתקדמות לשימוש ישיר בתוך אתרי אינטרנט.

הפתרון החדש מכונה Wix Code ומעבר למפתחים שיוכלו לנצל את הפתרון החדש, יוכלו המשתמשים מהשורה להשתמש במאגר של יישומי קוד זעירים מוכנים שיוכלו לשפר את המשוב בטפסים שנבנים בידי הלקוחות עצמם, עוברים התאמה לפי צורך או רצון, והכל בגרירה קלה של אלמנטים על המסך בדיוק כמו בעת שיוצרים אתר.

סביבת הפיתוח כוללת ממשק קל לשימוש שכולל גם תמיכה בתוספות שנכתבות ב-JavaScript, כולל פתוח ממשקי גישה בצד המשתמש או ביצירת הקישורים והפעולות הנדרשים בליבת האפליקציה כדי לספק את התפקודיות הנדרשת ממנה. לפי החברה לא יהיה צורך בשימוש בשרתים לצורך בניית האפליקציות הללו והתפקוד המלא שלהן.

"Code מרחיב את השוק שלנו משמעותית בכך שהוא מציע פתרון ליוצרים, מפתחים ומעצבים לבנות אפליקציות Web התפורות למידתו של כל עסק", אמר אבישי אברהמי, מייסד שותף ומנכ"ל Wix.

לדבריו, "עם Wix Code, כבר בנינו את התשתית ואנחנו מספקים פלטפורמה המאפשרת למשתמשים חופש וגמישות ליצור פתרונות המותאמים להם אישית מבלי לחוות את הקשיים הכרוכים בהקמה ותחזוקה. אין לנו את היכולת לספק פתרון לכל הוורטיקלים לכל אחד מהמשתמשים שלנו ברחבי העולם, אבל אנחנו נחושים לתת להם את האפשרות לעשות זאת בעצמם".

Wix Code עדיין אינה זמינה לכלל בעלי האתרים שבנו את הנוכחות שלהם ברשת באמצעות הפלטפורמה של החברה, אבל מי שרוצה בכך יכול להירשם ולבחון את גרסת הבטא בדף שפתחה החברה לצורך העניין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים