בזק בינלאומי הטמיעה פתרונות אוויה בדטה סנטר של עשות אשקלון

הפרויקט ארך כשנה והסתיים באחרונה ● היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בכחצי מיליון שקלים

אלי קנדל, מנהל אקסטרים נטוורקס ישראל: יח"צ

בזק בינלאומי הטמיעה פתרונות תקשורת של אוויה (Avaya) בדטה סנטר של עשות אשקלון.

הפרויקט ארך כשנה והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בכחצי מיליון שקלים.

פרויקט שדרוג הדטה סנטר של עשות אשקלון כלל מעבר לשירותי רשת וירטואליים של אוויה (SDN-FX). הפרויקט נועד להעביר שירותי רשת למשתמשים ברחבי המפעל בצורה מהירה יותר, לצד עיבוד מהיר יותר של האפליקציות בחוות השרתים.

הפרויקט התבסס על פתרונות Fabric connect (קרי SDN) של אוויה, להקמה ולאספקת שירותים וירטואליים, תוך דקות בודדות. ההטמעה בוצעה בלא השבתת הרשת של החברה.

זמני התאוששות מאסון הפכו למהירים יותר

יישום הפרויקט נעשה בשני שלבים: השלב הראשון כלל שדרוג של חוות הדטה סנטר ומעבר לתצורה של עבודה בכל אחת מהחוות בתצורת Active. השלב השני כלל שדרוג של כל ריכוזי המשתמשים למתגים חדשים, התומכים בטכנולוגיית Fabric Connect. אלה מספקים יכולת להקמת שירותים בכל אחד מהריכוזים בצורה מהירה ויעילה, וזאת על פי מדיניות החברה.

טכנולוגיית SDN-FX של אוויה מאפשרת לעשות אשקלון לשלב ולהוסיף שירותים חדשים, כגון שירותי IT, טלפונית IP, מצלמות, אלחוט, מדפסות ועוד – לרשת, ולעשות זאת תוך דקות בודדות. כך, הארגון חוסך ימי עבודה שנדרשו בעבר לטובת תכנון והטמעה.

המעבר לרשת וירטואלית איפשר חיסכון בעלויות התחזוקה, איחוד רשתות ושמירה על הפרדת השירותים בצורה לוגית. כמו כן, הפתרון מספק מערכת ניהול וגיבוי מרכזית, לטובת כלל הרשת. מענה להיבט אבטחת הרשת והסייבר ניתן באמצעות Stealth Network.

אריה ברגר, מנהל מחלקת תשתיות, עשות אשקלון, אמר כי "הרשת של אוויה סיפקה לנו את כל הנדרש. קיבלנו יכולת להקים שירות בדקות בודדות, זמני התאוששות מאסון הפכו למהירים יותר. התקבל שיפור ביצועים בפעילות הרשת, לצד פונקציות חדשות".

אלי קנדל, CTO באוויה ישראל, ציין כי "המעבר לניהול רשת בתצורת וירטואליזציה של שירותים, עם ארכיטקטורת ה-SDN-FX, מאפשר ללקוחות החברה ליהנות מאוטומציה מלאה בזמן הקמתם של שירותים חדשים, לצד ניהול יומיומי פשוט של הרשת. זהו הפרויקט ה-15 שלנו בישראל, הנעשה עם פתרונות SDN-Fx – בשנה וחצי האחרונות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים