ה-iPhone כובש את יפן – רשם גידול של 350% בשימוש בו במהלך 2009

הנתון, שפורסם על ידי חברת הפרסום הסלולרי AdMob, מפתיע לאור ריבוי מכשירי הסלולר החכמים בארץ השמש העולה ● עוד עולה מהדו"ח, כי בנובמבר הגיעו 50% מהגולשים שהשתמשו במודעות של AdMob ובבעלותם מכשיר של אפל, מחוץ לארצות הברית

ה-iPhone ממשיך להגדיל את נתח השוק שלו בעולם, וכעת מתברר, כי את הצמיחה הגדולה ביותר רשם המכשיר הפופולרי ביפן; לפי דו"ח של חברת הפרסום הסלולרי AdMob שפורסם בסוף השבוע, הצמיחה בשימוש במכשיר בארץ השמש העולה הסתכמה בלא פחות מ-350% במהלך 2009.

נתון זה מפתיע במיוחד, לאור העובדה שיפן היא מדינה שבה רמת הגלישה הסלולרית היא מן הגבוהות בעולם, וגם כשהושק בה ה-iPhone, נשמעו הערכות על כך שתהיה לו תחרות קשה ביותר במדינה המוצפת במכשירים חכמים וחדשניים.

עוד עולה מהדו"ח, כי למרות שארצות הברית עדיין מהווה את השוק הגדול ביותר של אפל (Apple), בנובמבר הגיעו 50% ממשתמשי ההודעות של AdMob שגלשו באמצעות מכשירי אפל מחוץ למעצמה הגדולה בעולם. זאת, בהשוואה ל-39% בינואר 2009.

למרות שהנתונים של AdMob מסמנים מגמות כלליות בשוק הסלולר, חשוב לציין שהם מופקים מהנתונים שהחברה שואבת מרשת שירותי המודעות שלה, והם "אינם מייצגים את הזווית המסורתית של נתח שוק המבוסס על מכירת מכשירי קצה", כדברי החברה.

את הדו"ח המלא של AdMob ניתן לקרוא בכתובת זו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים