Menahel4u הטמיעה בדן אנד ברדסטריט מערכת בילינג של סאפ; ההיקף: מאות אלפי שקלים

המערכת מבוססת על פלטפורמת SAP Business One, והיא אמורה לתת מענה מלא ללקוחות המשתמשים באתר האינטרנט של דן אנד ברדסטריט ● בין המודולים שהוטמעו: מודול לניהול חיוב וגביה, ומודול לניהול ויצירת ממשקים למערכות חיצוניות ותהליכים עסקיים ● יניב שניידר, דן אנד ברדסטריט: "שיתוף הפעולה עם סאפ יאפשר לנו להרחיב ולשפר את השירותים שאנו מציעים לאלפי החברות שכבר משתמשות ב-SAP Business One"

סאפ ישראל (SAP) הודיעה היום (ב'), כי דן אנד ברדסטריט ישראל (D & B) הטמיעה מערכת בילינג המבוססת על פלטפורמת SAP Business One, בפרויקט שהובילה Menahel4U. דן אנד ברדסטריט ישראל מעסיקה כ-170 עובדים, והיא החברה הותיקה והגדולה בישראל לאספקת מידע עסקי. Menahel4U ביצעה את הפרויקט בשלושה שלבים לאורך תקופה של כשנה, והיקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אך הוערך על ידי גורמים בשוק במאות אלפי שקלים.

מערכת הבילינג מבוססת על פלטפורמת SAP Business One, והיא אמורה לתת מענה מלא ללקוחות הצורכים שירותי מידע דרך אתר האינטרנט של דן אנד ברדסטריט, החל משלב כניסת הלקוח לאתר וקבלת השירות, וכלה בשלב הפקת החשבונית והגבייה. בנוסף לפתרון הבילינג, כולל הפרויקט גם פתרון שמטרתו לסייע למשתמשי מפתח במחלקת המכירות וביחידות הפיננסיות לנהל את המידע והתהליכים העסקיים.

אנשי Menahel4U הטמיעו במהלך הפרויקט את המודולים הבאים: Billing One – מודול מדף לניהול חיוב וגביה אוטומטית לפי חוזי ההתקשרות מול הלקוח, הכולל טיפול בגביה ממס"ב ומשב"א באופן אוטומטי; ו-Interface One – מודול מדף גמיש לניהול ויצירת ממשקים למערכות חיצוניות ותהליכים עסקיים (BPM), ששימש ליצירת ממשק מלא של הבילינג למערכת ה-CRM הארגונית ואתר האינטרנט. לצורך הפרויקט ביצעו אנשי Menahel4U גם הרחבה מיוחדת של מודול Billing One לעולם התוכן, ויצרו עבורו חיבור אונליין לאתר האינטרנט של דן אנד ברדסטריט. בנוסף, כל לקוחות SAP Business One יוכלו מעתה לקבל מידע עסקי ושיווקי של דן אנד ברדסטריט ישירות אל תוך מערכת הסאפ שלהם.

יניב שניידר, ראש צוות מערכות פנים ארגוניות בדן אנד ברדסטריט: "מערכת SAP Business One הנה פתרון עסקי ממדרגה ראשונה. היא מאפשרת הבנה ויכולת לגזור מידע בעל ערך מוסף על אופן פעולתו של הלקוח במערכת המידע העסקי, כמו גם גמישות בתהליך ניהול הלקוח מרגע ההזמנה ולאורך כל תקופת חייו של החוזה. שיתוף הפעולה שיצרנו עם סאפ ישראל יאפשר לנו להרחיב ולשפר את השירותים המתקדמים שאנו מציעים לאלפי החברות שכבר משתמשות במערכת SAP Business One".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים