דיווחים: גוגל תרכוש את DocVerse תמורת 25 מיליון דולרים

DocVerse מציעה שירות שמאפשר שיתוף פעולה סביב מסמכים מבוססי אופיס ● רכישת השירות תאפשר למעשה לגוגל להציע חיבור תוכנה ישיר לערכת התוכנות המשרדיות של מיקרוסופט ● גוגל ו-DocVerse עדיין לא אישרו את קיום השיחות ביניהן

גוגל (Google) עומדת לשלם 25 מליון דולרים כדי לרכוש את DocVerse, כך טען בסוף השבוע האתר טקראנץ' (Techranch). חברת DocVerse, הממוקמת בסן פרנסיסקו, מציעה שירות שמאפשר שיתוף פעולה סביב מסמכים מבוססי אופיס (Office), בדומה לדרך בה מציעה זאת גוגל למשתמשי שירות המסמכים שלה. השירות של DocVerse, שהוקמה על ידי שאן סינה ואלכס דיניאווי – שני עובדי מיקרוסופט (Microsoft) לשעבר – מסופק באמצעות תוסף מיוחד שמותקן באופיס. יצוין, כי שני הצדדים לעסקה המיועדת עדיין לא אישרו את קיום השיחות ביניהם.

לאחר התקנת DocVerse ניתן, בעת שימוש במסמכי וורד (Word), אקסל (Excel) ופאוורפוינט (PowerPoint), לזמן חברים ועמיתים לעבודה כדי ליצור מסמכים ביחד, תוך אפשרות לשמור את הסנכרונים למסמכים הללו בענן. שיתוף הפעולה מתבצע בתוך המסמכים עצמם, ובנוסף לגרסת המסמך הנשמרת במחשב האישי נשמר עותק מבוסס ענן אותו כל אחד מבין המוזמנים יכול לבחון.

רכישת השירות תאפשר למעשה לגוגל להציע חיבור תוכנה ישיר לערכת התוכניות המשרדיות של מיקרוסופט. כך תוכל ענקית החיפוש להציע שיתוף פעולה אפשרי בין הגרסאות מבוססות הרשת שלה, לבין הגרסאות הנוכחיות של אופיס שמבוססות על שימוש במחשב מקומי. באופיס 2010 אמורה מיקרוסופט בעצמה להציע שירות שיתוף פעולה מעין זה, כך שרכישה זו של גוגל אמורה להוסיף שמן לקרב בין שתי החברות בתחום התוכנות המשרדיות.

את DocVerse ניתן לבחון באמצעות הורדה תוכנית הדגמה מאתר החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים