מהנדסת לשעבר באובר: "החברה מטייחת טיפול בהטרדות מיניות"

פוסט שפרסמה סוזן פאולר מתאר אווירה סקסיסטית בחברת הענק ומספר על המקרה שלה - שבו סירבה אובר, לטענתה, לטפל בתלונות על הטרדות נגד בכיר, בטענה שהוא "ביצועיסט ברמה הגבוהה" ● מנכ"ל אובר: נחקור את הטענות

הטרדות מיניות במקומות עבודה - בואו נדבר על זה. צילום אילוסטרציה: BigStock

מהנדסת לשעבר באובר (Uber) טוענת כי עברה הטרדות מיניות בעת עבודתה בחברה – וכי זו טייחה את הטיפול בהן.

בפוסט שכתבה סוזן פאולר בבלוג האישי שלה היא טוענת שכבר ביום הראשון שלה באובר היא קיבלה "הצעה" מבכיר ממנה לקיים איתו יחסי מין. היא הוסיפה ששלחה למשאבי אנוש צילומים המוכיחים את ה-"הצעה" שקיבלה, אולם ההטרדות רק גברו והיא לא הצליחה להתקדם בחברה.

הטענה: הבכיר הטריד – והעובדת נענשה

"ההנהלה הבכירה אמרה לי שהוא 'ביצועיסט ברמה הגבוהה' ושלא נעים להם להעניש אותו על מה שכנראה היה רק טעות תמימה", כתבה בפוסט. בשלב זה, הוסיפה, ניתנה לה האפשרות להישאר בצוות שלה, אך לקבל "ביקורת ביצועים רעה", או לעבור לצוות אחר.

בשל הקשיים המקצועיים, היא החליטה לעזוב. לדבריה, בשיחותיה עם נשים אחרות הן חלקו איתה חוויות דומות לגבי אותו הבכיר, וכן את אותה האטימות מצד משאבי האנוש בחברה. בשלב זה ניגשה פאולר יחד עם נשים נוספות להנהלת אובר, במטרה להוכיח שמדובר בדפוס פעולה חוזר, אולם בחברה התעקשו כי זהו מקרה אחד בלבד.

פאולר ציינה שהיא ניסתה לעבור למחלקה אחרת, מגובה בהערכות חיוביות, אולם אובר חסמה את בקשתה. מעבר לכך, היא תיארה אקלים חברתי בעייתי, ממנו עולה שרוחות סקסיטיות נשבו במשרדי חברת הענק.

בתגובה לדברים הבטיח המנכ"ל, טרוויס קלאניק, לחקור את טענותיה של העובדת לשעבר.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים