בקרוב: סמארטפון ראשון שמבוסס על השבב Helio X30

גם הפעם מקדימה יצרנית סינית את הענקיות, ומציעה מכשיר עם השבב החדש של מדיה-טק ועם כמות זיכרון גדולה מאוד ● איך יגיבו לכך החברות הגדולות?

מכשיר ראשון עם השבב החדש שלה. מדיה-טק

החברות הסיניות הקטנות הוכיחו כבר יותר מפעם אחת שהן יכולות להיות ראשונות באימוץ טכנולוגיות חדשות. כעת זה קורה עם וורני (Vernee), יצרנית טלפונים צעירה יחסית, שתציג בכנס הסלולר השנתי MWC, שיתקיים בקרוב בברצלונה, את הטלפון הראשון שמבוסס על השבב החדש של מדיה-טק (MediaRwk), המכונה Helio X30.

השבב החדש מציע מבנה שונה מאוד לעומת מעבדי הדגל הקודמים של החברה. מדובר בשבב 10 ליבות, כמו מעבדי ה-Helio X הקודמים, אבל בארבעה שלבים ולא רק שלושה: שתי ליבות Cortex-A53 במהירות 1 ג'יגה-הרץ, שתי ליבות Cortex-A53 במהירות 1.5 ג'יגה-הרץ, שתי ליבות Cortex-A72 במהירות 2 ג'יגה-הרץ ובהילוך הרביעי – ארבע ליבות Cortex-A72 במהירות 2.5 ג'יגה-הרץ.

זוהי תצורה פורצת דרך, ומעניין שדווקא חברה קטנה וצעירה היא זו שהצליחה להקדים את כולם במרוץ להוצאתה אל השוק.

המכשיר שבו השבב החדש ייכלל יציע מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציה צפויה של 2K ועם מצלמה אחורית. החיישן של המצלמה יהיה גדול במיוחד, ייתכן שאפילו גודל יותר מהחיישן של סוני (Sony) בגודל 21 מגה פיקסל, ששולב במכשיר הדור הראשון בסדרה.

מה שבטוח הוא שהמכשיר יוצע בשתי תצורות זיכרון: אחת של 6 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה עם 64 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון מובנה ושנייה של 8 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה עם 128 ג'יגה-בייט אחסון מובנה. למעשה, זה אחד המכשירים הראשונים שיוצג עם כמות זיכרון גדולה שכזו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים