נטקלאוד תפיץ את פתרונות iCharts בישראל

iCharts האמריקנית נבנתה עבור משתמשים עסקיים כדי לתת להם את האפשרות ליצור, לשתף ולנתח מידע עסקי ומורכב בתוך הארגון שלהם באופן פשוט יותר

מימין: אמיר עומרי, מנכ"ל משותף בנטקלאוד ואנדרי ירוסקי, CTO ב-iCharts

נטקלאוד (NetCloud), הנציגה הרשמית בישראל של יצרנית מערכת ה-ERP בענן NetSuite ומפתחת הלוקליזציה המאושרת למוצר, התמנתה למפיצה הבלעדית של ספקית כלי תצוגה ויזואליים לנתונים עסקיים – iCharts הבינלאומית, העוסקת בייצור דשבורדים (dashboards).

iCharts האמריקנית נבנתה עבור משתמשים עסקיים כדי לתת להם את האפשרות ליצור, לשתף ולנתח מידע עסקי ומורכב בתוך הארגון שלהם באופן פשוט יותר. זאת על מנת לאפשר לעסקים לבחון תהליכים קיימים ולתכנן את המשך פעילותם העסקית.

כך, מרחיבה iCharts את הדיווח של NetSuite ללקוחותיה העסקיים, באמצעות אספקת נתונים ויזואליים על תהליכים עסקיים בזמן אמת ישירות לדשבורד של NetSuite. כל זאת מבלי לייצא את המידע לתוכנות Excel.

לדברי אמיר עומרי, מנכ"ל משותף בנטקלאוד, "בעקבות הסכם הפצה זה גדל סל הפתרונות של נטקלאוד למשתמשי NetSuite בישראל. שיתוף הפעולה עם iCharts מרחיב את יכולות NetSuite בעולמות ה-Reports ,BI והדשבורד עם כלים מובנים בתוך מערכת ERP בעלי יכולת המחשה והצגה ויזואלית של נתונים ומדדים חשובים, המסייעים ללקוחות בניהול וקבלת החלטות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים