תוכן פרסומי
ראשי » חדשות » מיהם מצטייני המחשוב בתחום שיפור תהליכים עסקיים?
והזוכים הם... אילוסטרציה: BigStock

IT Awards 2016

מיהם מצטייני המחשוב בתחום שיפור תהליכים עסקיים?

עשרות פרסים הוענקו היום (א') לטובים ביותר בתחומי הטכנולוגיה וה-IT, באירוע IT Awards 2016 של אנשים ומחשבים ● מיהם הזוכים ומהם נימוקי השופטים בתחום שיפור תהליכים עסקיים ?

מאת 22 בינואר 2017, 13:10 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

נמ"ר, ניהול מכרזים, קרן קיימת לישראל
"הגברת השקיפות בתהליך המכרזים, נוהל אחיד בבקשת מכרזים, בקרה תקציבית, בקרת התקשרות מול זכיינים, הקמת מאגר מאוחד של ספקים וניהול הוגן יותר של הפניות אליהם – במכרזים  סגורים שאינם מתפרסמים ברבים.
ספקי הפרויקט: One1

קרן קיימת לישראל

קרן קיימת לישראל

צ'ק פלוס, בנק לאומי
"מערכת המאפשרת ללקוחות למסור לבנק באופן שוטף פרטי שיקים שמשכו, על מנת להגביר את הבקרה על תהליכי ההפקדה".
ספקי הפרויקט: NCR

בנק לאומי

בנק לאומי

טופקוד, המרכז למיפוי ישראל
"הפרויקט מאפשר הנגשת בסיסי הנתונים של מקרקעים בישראל לכל אזרח, על ידי יצירת חוויית משתמש פשוטה וידידותית. חיפוש חופשי ומתוחכם בשפה טבעית, יכולת  חיפוש על שכבת GIS, קישור למערכות מפ"י ולמערכות ממשלתיות.
ספקי הפרויקט: טלדור

המרכז למיפוי ישראל

המרכז למיפוי ישראל

פקח שומה ביחידת ההכנסות, עיריית פתח תקווה
"ניהול משימות עבור מחלקת פקחי שומה ביחידת ההכנסות העירונית, מעקב ובקרה אחר פעילות מחלקת הפקחים בשטח"
ספקי הפרויקט: אוטומציה החדשה

עיריית פתח תקווה

עיריית פתח תקווה

מרכז שירות בנקאי, בנק דיסקונט
" גיבוש מודל הפעלה, באמצעותו יוקם מרכז שירות בנקאי, אשר ייתן מענה לכל יעדי הפרויקט. הקמת פלטפורמה ממוחשבת אחידה לניהול המשימות והתורים, והתבססות על פלטפורמה רב-ערוצית ורב-מוקדית".
ספקי הפרויקט: יבמ (IBM)

בנק דיסקונט

בנק דיסקונט

WMS אוטומטי רב-חברתי, קבוצת לובינסקי
"פרויקט WMS אוטומטי, הנעשה בצמוד להקמת מרכז לוגיסטי חדש וליישום מערכת ERP".
ספקי הפרויקט: פרודוור (Prodware)

קבוצת לובינסקי

קבוצת לובינסקי

UPS ,Last Yard solution platform ישראל
"המסחר המקוון מאתגר את רוב החברות העסקיות בעולם הסחר הבינלאומי. המהפכה הטכנולוגית יצרה עולם שלם של ציפיות חדשות ברמת הלקוח. הפרויקט הוקם על מנת לייצר פלטפורמה דיגיטלית התומכת באסטרטגיה העסקית של הארגון בעולם ה-Last Yard".
ספקי הפרויקט: Wise source

UPS

UPS

שקיפות זה הירוק החדש, שיכון ובינוי נדל"ן
"הנגשת והחצנת תהליכי רכישת הדירות ללקוחות בכל דרך, מחתימת החוזה, דרך כניסה לדירה ועד שלב הבדק".
ספקי הפרויקט: ONE PIONET

שיכון ובינוי נדל"ן

שיכון ובינוי נדל"ן

מערכת לניהול פניות הציבור, אגד
"מערכת לניהול פניות ציבור, מבוססת Salesforce, המקבלת פניות ממגוון מקורות, כולל אתרים חברתיים, ומספקת מעקב אחר כל התהליך, כולל איתור הנהג נגדו הוגשה התלונה ומעקב אחר הטיפול בה".

אגד

אגד

פרסונליזציה ומיטוב הצעות ערך ללקוח, בנק לאומי
"מתן הצעות ערך רלוונטיות ומותאמות ללקוח, בערוץ המתאים ובזמן הנכון. תכנון מראש של הפעילות השיווקית העסקית, המתקבל על ידי ביצוע תרחישים וסימולציות".

בנק לאומי

בנק לאומי

Salesforce Service Cloud, גילת רשתות לווין
" החלפת מודול במערכת CRM קיימת (SAP) לניהול התמיכה והשירות ללקוחות".

גילת רשתות לווין

גילת רשתות לווין

תיק רפואי ממוחשב לאונקולוגיה, שירותי בריאות כללית
" מחשוב הטיפול האונקולוגי בתיק רפואי – בכל סוגי מחלות הסרטן".

שירותי בריאות כללית

שירותי בריאות כללית

Digital Onboarding, לאומי קארד
"הוקם אתר רספונסיבי המאפשר פתרון One Stop Shop עבור הצטרפות בתי עסק לסליקת כרטיסי אשראי. האתר בטכנולוגיית AngularJS מאפשר התאמה אוטומטית למכשירים ניידים. צמצום טעויות באמצעות ולידציה בשני שלבים, ממשק עם מפה לעדכון שמות ערים ורחובות".
ספקי הפרויקט: מטריקס

לאומי קארד

לאומי קארד

CRM, עיריית פתח תקווה
"איפיון, ניתוח ויישום תהליכים, שימוש בתהליכי BPM, שהביאו לשיפור הקשר עם התושב ושיפור תהליכי עבודה פנימיים".
ספקי הפרויקט: אוטומציה החדשה

עיריית פתח תקווה

עיריית פתח תקווה

מערכת CRM לניהול שיפור השירות ללקוח, גיל קאר
"הטמעת מערכת CRM התומכת בניהול תהליכי השירות, ייעול עבודת  נציגי השירות, תוך הגדלת ערוצי מתן השירות וקיצור זמן המתנה".
ספקי הפרויקט: One1

גיל קאר

גיל קאר

רישוי זמין, מנהל התכנון, משרד האוצר
"יישום מהפכת רישוי הבנייה, לשיפור ולייעול השירות לאזרחים ולאנשי מקצוע, באמצעות מערכת מקוונת כלל ארצית".

משרד האוצר

משרד האוצר

מרכז התמיכה והשירות, בנק דיסקונט
"מעטפת שירותית המאגדת תחתיה את נותני השירות, על מנת לתת לעובדים כתובת אחת לקבל שירות במגוון ערוצים: באמצעות אפליקציה, אתר, מספר טלפון אחד למענה אנושי. כל הפניות והשירותים מנוהלים על ידי יחידת משל"ט, בהתאם לרמות השירות ומדדי הביצוע שיקבעו".
ספקי הפרויקט: NessPRO- CA ישראל

בנק דיסקונט

בנק דיסקונט

עולים לדיגיטל, הסוכנות היהודית לארץ ישראל
"הקמת כלל תהליכי השיווק הדיגיטלי וניהול ירידי העלייה ברחבי העולם, באמצעות – Salesforce APPs ובכפוף לרגולציות השונות".
ספקי הפרויקט: דוקומושן

הסוכנות היהודית לארץ ישראל

הסוכנות היהודית לארץ ישראל

אחזקה חוצת דרגים, תוכנית 2020, צה"ל
"יישום תהליכי אחזקה במערכת ERP לשיפור כשירות אמצעי הלחימה, כחלק מתוכנית רב-שנתית למודרניזציית היישומים בצה"ל".

צה"ל

צה"ל

מערכת ERP, בית חולים אלישע
"הטמעה והתאמה של מערכת ניהול משאבים ארגונית, שהביאה לקיצור משך זמן קליטת מטופל בבית החולים, שיפור מערך המידע למלווים את המנותח, דיווח מדויק ושקוף למבטח ולרגולטור, הצגה נוחה וברורה של מידע לדרג הניהולי".
ספקי הפרויקט: One1

בית חולים אלישע

בית חולים אלישע

רווחה מדידה והטמעת תהליך עסקי בטיפול הבין אישי, עיריית חיפה
"מחשוב עבודת העובד הסוציאלי, בניית תהליך עסקי סדור, המאפשר סטנדרט עבודה אחיד וגבוה וקביעת תוכנית התערבות הקשורה באופן ישיר למטרות".
ספקי הפרויקט: אוטומציה החדשה

עיריית חיפה

עיריית חיפה

מערכת מג"ן, בנק ירושלים
"מחשוב תהליכי גבייה המתבצעים על ידי עורכי דין חיצוניים המוגדרים כ'גביה קשה'. ניהול ממוכן של שלבי ההליכים המשפטיים, מהלכי בקרה אוטומטים ויזומים, ומנגנון אישורים מובנה לכלל התהליכים והשלבים".
ספקי הפרויקט: בנועם, מטריקס

בנק ירושלים

בנק ירושלים

כתר בענן, כתר פלסטיק
"העברה לענן של  תשתיות מידע בכתר פלסטיק כולל בסניפים בחו"ל. המעבר כולל תהליכי חדשנות ושינוי תרבות ארגונית, בין היתר – אוטומציה ניהולית, יישום Waze ארגוני. בעקבות המהלך כתר הפכה לארגון זריז ויעיל יותר עם הגעה  מהירה יותר לשווקים".
ספקי הפרויקט: אופיסופט

כתר פלסטיק

כתר פלסטיק

שירות Call Back, סלקום
"שיפור וחידוש שירות ה-Call Back לנושאים שבהם מטפלים בלקוחות. מתקשר, חייגן IVR יתפוס תחילה את הנציג ורק לאחר מכן את הלקוח".
ספקי הפרויקט: אוויה (Avaya)

סלקום

סלקום

Contact Center, בנק דיסקונט
"הקמת מערך טלפוניה מנוהלת המאפשרת לבנק לנהל את נושא הטלפונים לטובת הלקוח. התקנת מכשירי טלפון, סרגל בנקאי (IWS), מפת חום עבור מרכז שליטה, תצוגה Online של נתוני השיחה ברמת הסניף".
ספקי הפרויקט: NCR

בנק דיסקונט

בנק דיסקונט

תהליך דרישת רכש ממוחשב, AVT
"מעקב קל וקבלת נתונים פיננסיים בלחיצת כפתור, שדרוג גרסת פורטל התהליכים. הצגת ממשק גרפי עשיר לייזום וצפייה בתהליכים. הפרויקט מאפשר יכולת גישה למערכות מכל מקום בעולם, ללא צורך ב-VPN, סינכרון אל מול מערכת ה-ERP והנגשת מידע בכל רגע נתון".
ספקי הפרויקט: One1

AVT

AVT

השתתף בהכנת הידיעה: יהודה קונפורטס

מיהם מצטייני המחשוב בתחום שיפור תהליכים עסקיים? Reviewed by on . נמ"ר, ניהול מכרזים, קרן קיימת לישראל "הגברת השקיפות בתהליך המכרזים, נוהל אחיד בבקשת מכרזים, בקרה תקציבית, בקרת התקשרות מול זכיינים, הקמת מאגר מאוחד של ספקים וני נמ"ר, ניהול מכרזים, קרן קיימת לישראל "הגברת השקיפות בתהליך המכרזים, נוהל אחיד בבקשת מכרזים, בקרה תקציבית, בקרת התקשרות מול זכיינים, הקמת מאגר מאוחד של ספקים וני Rating: 0

הגיבו