Seegnature זכתה במקום הראשון בתחרות הסטארט-אפים של ישראכרט

את התחרות קיימה החברה יחד עם prooV, לאיתור חברות הזנק בתחום הפינטק ● החברות הזוכות יהנו מפרסים בשווי 200 אלף שקלים שישמשו להמשך מימון הפיתוח

seegnature

ישראכרט קיימה תחרות סטארט-אפים על מנת לקדם את שיתוף הפעולה עם קהילת המפתחים וחברות פינטק, ויחד עם prooV הקימה פלטפורמת שיתוף פעולה טכנולוגי שיכולה לשמש כל מפתח או צוות מפתחים בפיתוח אפליקציות בעולם התשלומים והצרכנות.

שיתוף הפעולה בין מוסדות פיננסים גדולים לסטארט-אפים טומן בחובו פוטנציאל רב לחדשנות בתחומי הפינטק וה-payments. עם זאת, הבעיה הגדולה היא שבעוד שהמוסדות הפיננסים מתנהלים בכבדות, עם מערכות מיושנות ורגולציה לוחצת, הסטארט-אפים שואפים לשיתוף פעולה טכנולוגי ומהיר – ואת הפער הזה מצליחה prooV לסגור.

בתחרות השתתפו 40 חברות טכנולוגיה ופותחו אפליקציות ייעודיות לישראכרט ולתחרות. מתוכן, שמונה חברות העפילו לשלב הגמר.

במקום הראשון זכתה Seegnature. החברה פיתחה טכנולוגיה שמייעלת את כל ההתנהלות בהנפקת כרטיס אשראי. במקום לחתום על טפסי נייר, ניתן לחתום דיגיטלית, תוך כדי צ'ט בווידיאו המבטיח את אמיתות החתימה.

במקום השני זכתה, Rewire. החברה פיתחה טכנולוגיה שמאפשרת לטעון כרטיס אשראי מיוחד שמונפק על ידי ישראכרט, ולנהל אותו מבלי קשר לחשבון הבנק. כך למשל ניתן להטעין כרטיס אשראי לילדים, לעובדים ועוד.

במקום השלישי זכתה EZsave אשר פיתחה אלגוריתם חכם ששואב את נתוני החשבון החודשי מכרטיס האשראי ובודק – תוך שימוש בטכנולוגיות Big Data – אם ניתן לחסוך כסף בהוצאות כמו אינטרנט, כבלים, וכו'.

כמו כן השתתפו בשלב הגמר החברות:
Sharepay – חברה צרפתית אשר פיתחה על גבי פלטופרמת הכרטיסים הנטענים של ישראכרט, כרטיס אשראי לשותפים בדירה או לוועדי בתים. השותפים לדירה פונים יחד לישראכרט, מקבלים כרטיס, וכשמגיע חשבון כמו חשבון חשמל, משלמים עם הכרטיס המשותף שבתורו מחייב כל אחד מהשותפים לפי חלקו.

PicknPass – החברה משתמשת ברשת שליחים חברתית, מבוססת תחבורה ציבורית, להפצת כרטיסי אשראי ללקוחות ובכך מבטיחה יעילות במשלוח המפחיתה את זיהום האוויר.

Cash OS – חברה שפיתחה כלי לניהול תזרים מזומנים לעסק.

Tapaway – שפיתחה מנוע הטבות מבוסס מיקום.

Credit place – החברה פיתחה מערכת שמאפשרת לעסקים להקדים תשלומים.

החברות הזוכות נהנו מפרסים בשווי 200 אלף שקלים, שישמשו למימון הפיתוח. כמו כן, חלק מהחברות החלו בתהליך גיוס סבב נוסף מקרנות ישראליות המתמחות בפינטק.

בתחרות שפטו, בנוסף לשופטי ישראכרט גם יובל טל, מייסד פיוניר (Payoneer), ניל קורני, מנכ"ל סיטיבנק (CitiBank) בישראל, וג'ון מדבד ממייסדי חברת גיוס ההמונים Ourcrowd.

ברוח קהילת הסטארט-אפים, הגמר נערך במשרדי The Floor, המשמש חלל עבודה משותף לחברות פינטק צעירות.

לדברי ד"ר רון וקסלר, מנכ"ל ישראכרט, "אנו ממשיכים באסטרטגיה של שיתופי פעולה טכנולוגים מתוך הבנה שבעולם הטכנולוגי החדש גופים הפיננסים חייבים ממשק מהיר לסטארט-אפים ושחקנים טכנולוגיים".

ד"ר רון וקסלר, מנכ"ל ישראכרט. צילום: סיון פרג'

ד"ר רון וקסלר, מנכ"ל ישראכרט. צילום: סיון פרג'

"הפלטפורמה שפתחנו במסגרת התחרות, יחד עם prooV , מאפשרת לכל מפתח מהעולם לפתח שירותים ואפליקציות שמביאות ערך אמיתי למחזיקי הכרטיס ולעסקים שעובדים איתנו. ישראכרט תמשיך להיות גוף טכנולוגי שמשתף פעולה עם קהילת הפינטק הישראלית".

טניה טלמון, מנהלת הדיגיטל של ישראכרט, הוסיפה כי "אנחנו רואים ערך אדיר בשיתוף פעולה עם יזמים ומיזמים. אנחנו מבינים שגמישות טכנולוגית היא הכרח בעולם של היום".

לדבריה, "בתחרות הודגש מאוד הצורך של סטארט-אפים בדטה שמאפשר פרסונליזציה דיגיטלית, הפחתת מספר הקלקות, והרחבת השימוש בערוצים דיגיטליים גם לתהליכים מורכבים כמו נטילת אשראי גמיש. אנחנו נמשיך לשים במרכז אסטרטגיית הדיגיטל שלנו את יכולות שיתוף הפעולה ופתיחת API לקהילת המפתחים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים