סמסונג מחסלת את ה-Note; תשיק מכשיר עם מסך בגודל של 6 אינץ'

החברה נפרדת מהמותג הבעייתי וה-"מתפוצץ", וצפויה להציג את ה-Galaxy S8 Plus, עם תצוגה שנמתחת מצד לצד ויחס מסך לגוף של יותר מ-90% ● ההשקה: בתערוכת MWC בפברואר

גיוס בעקבות האסון. Note 7. מקור: אתר סמסונג

חרושת הדיווחים וההדלפות מסביב למכשירי הדגל הבאים של סמסונג (Samsung) צוברת תאוצה. המכשירים החדשים אמורים להיות מוצגים בתערוכת MWC הקרובה בפברואר בברצלונה והסקרנות סביבם רבה מתמיד, לאור הפיאסקו של ה-Galaxy Note 7. לפי הדיווחים האחרונים שמגיעים מדרום קוריאה, החברה תחסל את המותג הבעייתי ותשיק לצד ה-S8 הרגיל מכשיר בשם S8 Plus, שיציע מסך בגודל של לא פחות מ-6 אינץ'.

על פי הדיווחים מתכוונת סמסונג להציע את המכשיר עם תצוגה שנמתחת מצד לצד, ללא שוליים בצדדים. לכן, המידות הפיזיות של המכשיר לא יהיו גדולות בהרבה מאלה של ה-Note 7, עם מסך ה-5.7 אינץ', שלו הייתה גם מסגרת צדדית. יחס המסך לגוף צפוי להיות יותר מ-90%, בדומה למה שמציעה שיאומי (Xiaomi) במכשיר החדש שלה, ה-Mi Mix, שגם לו מסך ללא מסגרת צדדית.

דיווחים קודמים מעלים כי סמסונג תחזור ב-S8 להציע מודל של מכשיר עם מעבד של קוואלקום (Qualcomm), ומדובר ב-Snapdragon 835 החדש. מלבד זה, אמור ה-S8 Plus, כמו גם הדגם הרגיל שלו, להציע לא פחות משישה ג'יגה-בייט זיכרון עבודה עם עד 256 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון מובנה. המסך יהיה ברזולוציה של 2,560 על 1,440 פיקסלים, והצפי הוא שזה יהיה המכשיר הראשון של סמסונג שבו לא תהיה יציאת האוזניות המסורתית בגודל 3.5 אינץ', לטובת שימוש בלעדי במחבר USB-C.

הפרשה שהובילה לחיסול המותג Note התחילה לפני ארבעה חודשים, כשהחלו להתקבל דיווחים על התפוצצויות של מכשירי Note 7 החדשים, בעקבות התפוצצות הסוללה- דיווחים שגרמו לסמסונג לעשות ריקול למכשירים. קרוב לשלושה שבועות לאחר מכן החליטה החברה להחזיר את המכשיר למדפים, אלא שגם לאחר הריקול התפוצצו מכשירים – מה שגרם לה להפוך את ההחלטה על פיה. בתחילת אוקטובר הודיעה סמסונג כי היא עוצרת את ייצור ומכירת ה-Note 7, שנחשב בזמן הקצר שבין השקתו לגל ההתפוצצויות מכשיר הדגל שלה. כעת, כאמור, היא נפרדת מהמותג כליל.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מישהו

    כאילו מסרבים להבין כולם שמשתמשי הנוט ברובם רוצים את הסטילוס ולא את גודל המסך. יעשו גלקסי עם מסכי 6,7,8 אינטץ', וזה לא יזיז למשתמשי הנוט שרוצים את העט! סביר להניח שאם בחודשים הקרובים לא תצא הכרזה מסמסונג לגבי הדור הבא של הנוט רבים מהלקוחות (הנאמנים) שלהם פשוט יתייאשו מהם ויעברו הלאה.

  2. מישהו

    מה עם הכרזה לגבי הפיתרון של משתמשי הנוט?!

אירועים קרובים