האם המפעילות מונעות מסמסונג לקבל בחזרה את ה-Galaxy Note 7?

למרות המהלך של הענקית, שיבטיח השבתה כמעט סופית של המכשירים הנותרים, מסתבר שהחברות שאמורות לבצע את הפעולה לא זורמות עם העניין לחלוטין

גיוס בעקבות האסון. Note 7. מקור: אתר סמסונג

סיום פרשת הסוללות המתפוצצות של מכשירי ה-Galaxy Note 7 של סמסונג (Samsung) גם הוא עדיין לא ממש הגיע לסיומו, כך מתברר.

כאמור, בארצות הברית כ-7% מהרוכשים עדיין לא החזירו את המכשיר לסמסונג. על כן החליטה החברה לבצע מהלך שיבטיח השבתה כמעט סופית של המכשירים הנותרים, וימנע מהם לבצע שיחות סלולריות ואף ימנע את טעינתם. למעשה העדכון שתוציא הענקית יהפוך את המכשירים לכלי ללא ערך שימושי – אולי להוציא אספנים.

בסמסונג הודיעו שהצעד הזה יתרחש ב-15 בדצמבר, כשהסיבה היא "בטיחות הלקוחות שנותרה בעדיפות עליונה עבורנו".

רק שהבעיה שמתעוררת כעת, היא שלא בטוח שהמהלך יזכה לשיתוף פעולה מלא מטעם המפעילות.

אמנם ספרינט (Sprint) הודיעה שהיא תפיץ את העדכון מיד, אבל היא היחידה שתעשה זאת מיד.

טי-מובייל (T-Mobile) ו-AT&T כבר הודיעו שהן ישחררו את העדכון ללקוחות החברה רק בסוף דצמבר, ואילו וריזון (Verizon) לא מתכוונת לעשות זאת כלל עד לסיום תקופת החגים, אם בכלל. "אנו לא מעוניינים למנוע מאנשים ליצור קשר עם המשפחה, וחס וחלילה במקרה חירום, במיוחד בתקופה שבה רבים מבלים בעונת החגים", מסרה החברה.

לא מדובר בפעם הראשונה שסמסונג נוקטת במהלך כזה. היא כבר ביצעה זאת באמצעות ספקיות השירות בניו-זילנד, וזה אכן עזר להחזיר למחסנים את רוב מכשירי ה-Note 7 שנותרו שם בחוץ. אבל גם במקרה הזה, לא את כולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים