מטריקס תסייע לחברות ישראליות בשיווק מוצרים לגופים פדראליים בארצות הברית

Stons האמריקנית, שנרכשה לאחרונה על ידי החברה, היא ספקית מורשית לגופים אלו ● תקציב ה-IT בשוק הפדראלי ל- 2017 עומד על 81 מיליארד דולר

מטריקס

מטריקס הכריזה על תכנית חדשה הכוללת מגוון שירותים לקידום ושיווק פתרונות של חברות תוכנה ישראליות בקרב גופי ממשל בארצות הברית.

את התכנית החדשה מובילה Stons האמריקנית, אשר נרכשה לאחרונה על ידי מטריקס.

Stons, המשווקת פתרונות חומרה ותוכנה בשוק האמריקני, היא ספקית רשמית של השוק הפדראלי בארצות הברית ובעלת קשרים הדוקים עם גופי ממשל בארצות הברית. בין לקוחותיה נמנים גופים כמו: FBI, הצי האמריקני, מארינס, מחלקת המדינה, מחלקת המסחר , מחלקת החקלאות, הסוכנות להגנה על הסביבה ועוד.

התוכנית מציעה לחברות ההיי-טק ובתי התוכנה מספר אופציות פעולה והתקשרות, החל מחבילת הבסיס שכוללת מאמצי מכירות לשוק הפדראלי ועד חבילה הכוללת גם גיוס משווקים ומפיצים בארצות הברית והצגת הפתרון בהיקף ארצי.

"מדובר בתכנית המעניקה לחברות היי-טק גדולות ועד סטארט-אפים גישה לשוק הפדראלי בארצות הברית, אשר גישה אליו אינה פשוטה והיא אפשרית רק לספקיות רשמיות", אמר אמיר שלו, מנכ"ל Stons.

לדבריו, "תקציב ה-IT בשוק הפדראלי לשנת 2017 עומד על 81 מיליארד דולר. כניסה לשוק זה מהווה Game Changer עבור כל חברה ישראלית, כיוון שמדובר בפוטנציאל עסקי אדיר הן בגופי הממשל והן בכלל השוק בארצות הברית".

שלו הוסיף כי "בישראל, אומת הסטארט-אפ, פועלות חברות היי-טק רבות עם טכנולוגיות פורצות דרך שעשויות להיות רלוונטיות ומבוקשות על ידי השוק הפדראלי במגוון תחומים, החל מסייבר, דרך מובייל ועד תשתיות IT. התכנית מיועדת לחברות תוכנה ישראליות המשוכנעות באיכות הפתרון שלהן ובהתאמתו לשוק הפדראלי בארצות הברית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים