סטפן רנר, Veeam: "שלוש אבני היסוד בארגון – זמינות, זמינות וזמינות"

לדברי רנר, מהנדס מערכות בכיר ב-Veeam לאזור EMEA, "היום כל ארגון בכל מגזר תעשייה הוא בראש וראשונה ארגון מבוסס IT - ולכן המפתח להישרדות שלו הוא זמינות עסקית סביב השעון"

סטפן רנר, מהנדס מערכות בכיר ב-Veeam לאזור EMEA. צילום: יח"צ

"על שלושה דברים יקום או ייפול ארגון, יחיה וילבלב או ינבול וימות: זמינות המערכות העסקיות, זמינות וזמינות", כך אמר סטפן רנר, מהנדס מערכות בכיר ב-Veeam לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזה"ת ואפריקה).

רנר התראיין לאנשים ומחשבים במסגרת אירוע חגיגת העשור להקמתה של חברת הגיבוי הווירטואלי. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים ביום ה' האחרון באולם סטואה בגעש, בהשתתפות מאות מלקוחות החברה ושותפיה העסקיים בישראל.

לדברי רנר, "אין כזה דבר בארגון 'אפליקציה קריטית' ו'אפליקציה לא קריטית'. היום כל ארגון בכל מגזר תעשייה הוא בראש וראשונה ארגון מבוסס IT – ולכן המפתח להישרדות שלו הוא זמינות עסקית סביב השעון".

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

"העולם, ובתוכו העולם העסקי, משתנה באופן מוחלט", אמר רנר. "התחרותיות הופכת למרכיב מרכזי בהישרדות של עסקים, העסקים הופכים להיות יותר ויותר מבוססי IT, כאשר המידע העסקי הוא רכיב מפתח בהתנהלות שלהם".

"על המנמ"רים לשנות תפיסה", אמר רנר. "הם נדרשים לשאול את עצמם, האם יש להם את הערובה והביטחון אשר נדרשים לטובת נגישות תמידית של המידע הארגוני, לצד זמינות בלתי מתפשרת של אותו מידע".

"המנמ"ר נמצא במצב לא פשוט כלל ועיקר. תקציביו שטוחים או מצטמצמים, אבל החיוניות של ה-IT לטובת ההיבטים העסקיים של הארגון – הולכת וגדלה", אמר רנר.

"המנמ"ר בארגון ניצב מול כמה אתגרים, במקביל: העסקים משתנים במהירות ועליו להתאים את ה-IT לארגון. התחרות בכל מגזר רק הולכת וגדלה. ארגונים נדרשים להיות זמינים סביב השעון, בכל עת ובכל מקום. הנהלות ארגונים לא מקבלות, כבעבר, מצב של היעדר זמינות של מערכות המידע – או חמור מכך, של נפילת מערכות המחשוב".

צמצום הפער

לדברי רנר, "Veeam מאפשרת למנמ"רים בארגונים לצמצם את הפער בין מה שהמנמ"ר ומערך המחשוב מסוגל לספק לארגון, ובין הדרישות החדשות. אנו מעניקים למנמ"רים ולאנשי ה-IT את היכולת לצמצם את הסיכונים התפעוליים והעסקיים, ולאפשר להגיע למצב בו כל הגיבויים עובדים – ובהצלחה".

"ארגונים נדרשים למידע סביב השעון", סיכם רנר. "כי המידע הוא הלב הפועם והדם הזורם בגוף הארגון. לכן, החזון שלנו הוא זמינות של המידע בכל עת, בכל מקום ועל גבי כל רכיב מחשוב, לכל עובד, לקוח ושותף – בעבודה ומחוצה לה".

"כיום, כמעט 100% מהאפליקציות הן קריטיות ובלעדיהן הארגון לא מסוגל לתפקד, אם בשירות הלקוחות שלו ואם בביצוע עסקאות. המפתח להצלחת המנמ"ר הוא ביכולתו לספק זמינות כזו בגישה למידע עבור הלקוחות. החזון שלנו הוא 'זמינות מידע תמידית' והמשמעות של זה היא יכולת התאוששות תוך רבע שעה לכל היותר, לכל ארגון, מכל מגזר תעשייה ובכל גודל. אנו מתחייבים לכך, ועומדים בהתחייבות".

ורד ליברמן, מנהלת אזורית ב-Veeam. צילום: יח"צ

ורד ליברמן, מנהלת אזורית ב-Veeam. צילום: יח"צ

חדשנות מתמדת

ורד ליברמן, מנהלת אזורית ב-Veeam, הקימה את הסניף הישראלי של החברה לפני חמש שנים. במסיבה בגעש סיפרה ליברמן כיצד החלה את העבודה להקמת הסניף עם מחשב נייד בודד וטלפון סלולרי, "וכיום יש לנו יותר מ-1,500 לקוחות בישראל. הגענו לנתח שוק גדול זה בשל הקשרים המצוינים שלנו עם המפיצים והשותפים".

ליברמן הוסיפה כי "אנו חוגגים עשור שנים של חדשנות מתמדת. עם הקמתה החברה הקדימה את זמנה עם פתרון גיבוי וירטואלי ומאז היא לא מפסיקה לחדש. החברה מביאה ללקוחות הארגוניים רכיבים וחידושים טכנולוגים בלא הרף. לכן, אנו, כצוות המכירות של Veeam, צריכים להיות ערניים ומעודכנים, על מנת  להביא ללקוחות שלנו ערך מוסף מירבי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים